ЗАСТОСУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
фізичні вправи, лабільність мислення, старшокласники.Анотація
У статті розглядаються особливості застосування фізичних вправ різної інтенсивності та обсягу метою підвищення лабільності мислительних процесів юнаків.
Посилання
Беспалов Б.И. Действие. Психологические механизмы визуального мышления. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984. – 189 с.
Брушлинский А.В. Субьект: мышление, учение, воображение. Избр. психол. тр. – Москва; Воронеж: МОДЭК, 1996. – 389 с.
Бурлаков Ю.А. Механизмы речи и мышления. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1995. – 64 с.
Вайнберг Р.С., Гоулд Д. Психологія спорту. – К.: Олімпійська література, 2001. – 336 с.
Ильин Е.П. Психомоторная организация человека: Учебник для вузов. СПб. :Питер, 2003. – 384 с.
Лозова В.І. Пізнавальна активність школярів. – Харків: Основа, 1990. – 88 с.
Локалова Н.П. Зачем нужна школьная физкультура с точки зрения психолога // Вопросы психологии. – 1989. – № 3. – С. 106-112.
Микулинская М.Я. Развитие лингвистического мышления учащихся. – М.: Педагогика, 1989. – 144 с.
Поспелов Н.Н., Поспелов И.Н. Формирование мыслительных операций у старшекласников. – М.: Педагогика, 1989. – 152 с.
Практикум по общей и экспериментальной психологии: Учеб. пособие / В.Д. Балин, В.К. Гайда, В.А. Ганзен и др.; Под общей ред. А.А. Крылова. –
Л., Изд-во Ленингр. ун-та, 1987. – 255 с.
Толкачева И.Т. Влияние физической нагрузки на психомоторные процессы музыкантов // Теория и практика физической культуры. – 1980. – №5. – С. 42-45.
Tomporowski, P.D.Ellis, N.R. (1986). Effects of exercise on cognitive process: A review. Psychological Bulletin, 99, 338 – 346.