ТЕХНОЛОГІЯ ПІДВИЩЕННЯ ОСВІТНЬОГО РІВНЯ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ ЗІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
теоретичні заняття, знання, здоров’я, здоровий спосіб життя, мотивація.Анотація
У роботі розглянута методика озброєння молодших підлітків теоретичними знаннями зі здорового способу життя. Використані форми, методи та прийоми сприяли активації творчої пізнавальної діяльності підлітків, спонукали їх до самостійної діяльності, зміцнення свого здоров’я.
Посилання
Бойченко Т.Є. Формування в учнів середньої школи системи знань про здоров’я людини: Дис.... канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 1994. – 257 с.
Власюк Г.І. Виховання у старшокласниць прагнення до здорового способу життя: Дис.... канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 1995. – 191 с.
Дерябо С.Д., Кондратьев М.Ю. Психологические рекомендации по усвоению программы “Здоровье” // Вестник образования. – 2001. – №12. – С.43-55.
Дубогай А.Д. Психолого-педагогические основы формирования здорового образа жизни школьников младших классов: Дис. ... д-ра пед. наук. – К., 1991. – 374 с.
Закопайло A.B. Педагогічні основи виховання в юнаків 10-11 класів цінностей здорового способу життя. Дис. ... канд. пед. наук. – К.: 2003. – 201 с.
Зубалий Н.Д. Военно-патриотическое воспитание старшеклассников в процессе внеклассной й внешкольной физкультурно-массовой работы: Дис.... канд. пед. наук. – К., 1977. – 160 с.
Касаткин B.C. Комплексная программа здоровья в школе // Школа здоровья. – 1998. – 39 с.
Лазарев М.Л. Здравствуй!: Программа формирования здоровья детей дошкольного возраста: Руководство для воспитателей дошкольных образовательных учреждений. – М.: Академия здоровья, 1997. – 376 с.
Междисциплинарная программа “Здоровье” для средних образовательных учреждений // Вестник образования. – 2001. – №12. – С. 22-74.
Познай себя: программа формирования здоровья для начальных классов: Руководство для учителя / Под ред. М.Л. Лазарева. – М: “Витоцентр”, 1994. – 198 с.
Рожнов Р.В. Формирование готовности младших подростков к здоровому образу жизни в общеобразовательной школе. Дис. ... канд. пед. наук. –
Пенза, 2002. – 217 с.