ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
незалежність, педагогічні умови, молодші підлітки, ігрова діяльність, ігрові засоби, рухливі ігри.Анотація
Психологічні і педагогічні умови ефективності виховання самостійності молодших підлітків в процесі ігрової діяльності, доведені експериментальним шляхом. В статті підкреслюється важливість рівня емоційного впливу на виховання самостійності. Емоційна й цікава гра, ускладнена ігровими ролями, впливає на прояв особистісних умінь і навичок та ефективність у вихованні їхньої незалежності.
Посилання
Бех І.Д. Особистісно-зорієнтоване виховання: Науково-метод. посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 204 с.
Дубовис М.С. Фізичне виховання підлітків. – К.: Здоров’я, 1974. – 245 с.
Зубалій М.Д., Петровський В.С. Пішохідний і лижний туризм. – К.: здоров’я, 1984. – 128 с.
Кобзар Б.С., Тайчинов М.Г. Личность и ее становление. – К.: Молодь, 1990. – 100 с.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. – К.: Рад. школа, 1989. – 609 с.
Скрипченко О.В. Психічний розвиток учнів. – К.: Рад. школа, 1974. – 103 с.
Singer R., Dick W. Teaching Physical Education: A systems approach. Boston e.a., Houghton Mifflin Co. 1980. – 354 p.
Боришевский М.И. Особенности отношения ребенка к правилам поведения в игровой ситуации // Вопр. психологии. – 1965. – № 4. – С. 44–54.
Вільчковський Е.С., Страшинський В.І. Рухливі ігри в школі: Посібник. – К.: Рад. школа, 1971. – 120 с.
Воспитание детей в игре / Под ред. Д.Б. Менджерицкой. – М.: Просвещение, 1979. – 175 с.