ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ З ВИКОРИСТАННЯМ АЕРОБНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
степ-аеробіка, фітбол-аеробіка, комбінована аеробіка, міотонічні рефлекси, оптимізація, мотивація, етапи впливу.Анотація
Оцінка ефективності інноваційної системи фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл з використанням аеробних технологій. У статті “Оцінка ефективності інноваційної системи фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл із використанням аеробних технологій” науково обґрунтовано систему фізичного виховання учнів з використанням фізкультурно-оздоровчих аеробних технологій. Викладено теоретичні та практичні положення оптимізації означеної системи, представлено критерії оцінки її ефективності.
Посилання
Апанасенко Г.Л., Попова Л.А. Медицинская валеология. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2000. – 248 с.
Григоренко В.Г. Логические аспекты обоснования понятия «дифференциально-интегральных оптимумов физической нагрузки» в практике физического совершенствования человека // Теоретико-методологические вопросы понятийного аппарата физической культуры и спорта. – Малаховка, 1981. – С. 43-44.
Григоренко В.Г. Профессионально-педагогическая мотивация и технология ее развития. – О.: Изд-во ЮГПУ им. К.Д. Ушинского, 2003. – 167 с.
Купер К. Аэробика для хорошего самочувствия / Пер. с англ. – 2-е изд. доп., перераб. – М.: ФиС, 1989. – 224 с.
Круцевич Т.Ю. Методы исследования здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания. – К.: Олімпійська література, 1999. – 232 с.
Марков В.В. Аэробный тренинг в программе оздоровления человека // Здоров’я та освіта: проблеми та перспективи: Матеріали Всеукр. наук. метод. конф. – Донецьк: ДОН НУ, 2001. – С. 178-181.
Хоули Э.Т., Френкс Б.Д. Оздоровительный фитнес / Пер. с англ. – К.: Олимпийская литература, 2000. – 368 с.