ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СИСТЕМІ «РОДИНА – ШКОЛА»

Автор(и)

  • Олександр Остапенко Інститут проблем виховання АПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25p

Ключові слова:

фізична культура, фізичне виховання, школа, родина, сім’я.

Анотація

У статті розглядаються особливості фізичного виховання молодших школярів у системі «родина – школа». Форми і методи фізичного виховання молодших школярів у сім’ї, запропоновані в статті, пройшли успішну апробацію в середніх школах м. Києва.

Біографія автора

Олександр Остапенко, Інститут проблем виховання АПН України

науковий співробітник лабораторії фізичного розвитку

Посилання

Лях В.И. Двигательные способности школьников: основы теории и методики развития. – М., 1998. – С. 8-11.

Лях В.И. Физическая культура. 1-4 класс: Учеб. пособие. – М., 2000. – С. 13-15.

Шлемин А.М., Баранцев С.А., Береуцин Г.В. Физическое воспитание учащихся І-ІV классов. – М., 1993. – С. 6-18.

Матвеев А.П. Методика физического воспитания в начальной школе: Учеб. пособие для студ. сред. спец. учеб. заведений. – М.: Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2003. – 248 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-09-30

Як цитувати

Остапенко, О. (2008). ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СИСТЕМІ «РОДИНА – ШКОЛА». Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 2. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%p