ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ ДО ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Дмитро Невенгловський НДІ проблем виховання АПН України, Україна
  • Сергій Рябцев Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25p

Ключові слова:

позитивна мотивація, мотиви, фізкультурна діяльність, особистісний фактор.

Анотація

Стаття присвячена розвитку мотиваційної сфери школярів старших класів середньої загальноосвітньої школи. Розглядається стан проблеми в практиці шкільного фізичного виховання, визначаються і характеризуються критерії та шляхи розвитку мотивації до фізкультурної діяльності.

Біографії авторів

Дмитро Невенгловський, НДІ проблем виховання АПН України

аспірант

Сергій Рябцев, Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка

викладач

Посилання

Актуальные вопросы формирования интереса в обучении / Под ред. Г.И. Щукиной. – М.: Просвещение, 1984. – 176 с.

Ведмеденко Б.Ф. Теоретичні основи і практика виховання молоді засобами фізичної культури. – К., 1993. – 151с.

Державна національна програма “Освіта” (“Україна XXI століття”). – К.: Райдуга, 1994. – 64 с.

Козленко М.П. Фізичну культуру – в побут школярів. – К.: Рад. школа, 1979. – 95 с.

Костюк Г.С. Учебно-воспитательный процес и психическое развитие личности. – К.: Рад. школа, 1989. – 608 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М: Политиздат, 1977. – 304 с.

Леонтьев А.Н. Мотивы и эмоции. – М., 1972. – 39 с.

Узнадзе Д.Н. Психологические иселедования. – М.: Наука, 1966. – 451 с.

Якобсон П.М. Психологические проблеми мотивации поведения человека. – М.: Просвещение, 1959. – 317 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-09-23

Як цитувати

Невенгловський, Д., & Рябцев, С. (2008). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ ДО ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 2. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%p