ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ ДО ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
позитивна мотивація, мотиви, фізкультурна діяльність, особистісний фактор.Анотація
Стаття присвячена розвитку мотиваційної сфери школярів старших класів середньої загальноосвітньої школи. Розглядається стан проблеми в практиці шкільного фізичного виховання, визначаються і характеризуються критерії та шляхи розвитку мотивації до фізкультурної діяльності.
Посилання
Актуальные вопросы формирования интереса в обучении / Под ред. Г.И. Щукиной. – М.: Просвещение, 1984. – 176 с.
Ведмеденко Б.Ф. Теоретичні основи і практика виховання молоді засобами фізичної культури. – К., 1993. – 151с.
Державна національна програма “Освіта” (“Україна XXI століття”). – К.: Райдуга, 1994. – 64 с.
Козленко М.П. Фізичну культуру – в побут школярів. – К.: Рад. школа, 1979. – 95 с.
Костюк Г.С. Учебно-воспитательный процес и психическое развитие личности. – К.: Рад. школа, 1989. – 608 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М: Политиздат, 1977. – 304 с.
Леонтьев А.Н. Мотивы и эмоции. – М., 1972. – 39 с.
Узнадзе Д.Н. Психологические иселедования. – М.: Наука, 1966. – 451 с.
Якобсон П.М. Психологические проблеми мотивации поведения человека. – М.: Просвещение, 1959. – 317 с.