ДИНАМІКА ДЕЯКИХ ПОКАЗНИКІВ ФІЗИЧНОГО СТАНУ УЧНІВ ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПІД ВПЛИВОМ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЇХ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • Володимир Мисів Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Анатолій Іотко Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25p

Ключові слова:

педагогічна технологія, юнаки 16-17 років, ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою, фізичний стан, формуючий експеримент, порівняльний аналіз результатів.

Анотація

Експериментальним шляхом вивчався вплив авторської педагогічної технології на фізичний стан учнів у системі фізичного виховання в ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою. На підставі суттєвих позитивних змін
у показниках фізичного стану в експериментальній групі порівняно з контрольною, встановлених упродовж другого року і увесь термін навчання, робиться висновок про значну перевагу запропонованої технології над традиційною.

Біографії авторів

Володимир Мисів, Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка

кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент

Анатолій Іотко, Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка

старший викладач

Посилання

Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. – М.: Педагогика, 1989.– 192 с.

Ермаков В.А. Теория и технология дифференцированного физического воспитания детей и учащейся молодежи: Автореф. дис…д ра пед. наук: 13.00.04. – Тюмень, 1996. – 41 с.

Круцевич Т.Ю. Управление физическим состоянием подростков в системе физического воспитания: Автореф: дис…д ра наук по физ. восп. и спорту: 24.00.02. – К.: НУФВиСУ, 2000. – 44 с.

Методика фізичного виховання в ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою / Під заг. ред. Г.А.Єдинака. – Кам’янець-Подільський: ПП Пантюк С.І., 2003. – 196 с.

Мисів В.М. Вплив авторської педагогічної технології на фізичний стан учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою в ході її експериментальної перевірки (І етап) // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2004. – С. 46-51.

Монахов В.М. Технологические основы проектирования и конструирования учебного процесса. – Волгоград: ВГУ, 1995. – 91 с.

Основы теории и методики физической культуры: Учеб. для техн. физ. культуры / Под ред. А.А. Гужаловского. – М.: Физкультура и спорт, 1986. – 352 с.

Петровский В.В. Кибернетика и спорт. – Киев: Здоровья, 1973. – 110 с.

Питюков В.Ю. Основы педагогической технологии. – М.: Издательский центр «Академия», 1997. – 112 с.

Сисоєва С.О. Освітні технології: методологічний аспект // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Польсько-український щорічник / За ред. Т.Левовицького, І.Вільш, І.Зязюна, Н.Ничкало. – Київ Ченстохова, 2000. – С. 351-368.

Теория и методика физической культуры: Учебник / Под ред. проф. Ю.Ф. Курамшина. – М.: Совесткий спорт, 2000. – 464 с.

Теория и методика физического воспитания / Под ред. Т.Ю.Круцевич. – в 2-х томах. – К.: Олимпийская литература, 2003. – Т. 1. – 423 с.

Теория и организация физической подготовки войск: Учебник для курсантов и слушателей ВДКИФК / Под общ. ред. Л.А. Вейднер-Дубровина. – изд. 4-е, перераб. и доп. – Л.: ВДКИФК, 1980. – 512 с.

Фізична культура. Експериментальна програма Кам’янець-Подільського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою / За ред. Г.А.Єдинака. – Рекомендовано МОН України, лист №14/18.1-152 від 26.02.04р. – Кам’янець-Подільський, 2004. – 54 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-10-07

Як цитувати

Мисів, В., & Іотко, А. (2008). ДИНАМІКА ДЕЯКИХ ПОКАЗНИКІВ ФІЗИЧНОГО СТАНУ УЧНІВ ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПІД ВПЛИВОМ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЇХ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 2. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%p