ХАРАКТЕРИСТИКА ДЕЯКИХ ФОРМ РОБОТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
здоров’я, здоровий спосіб життя, інноваційні методики.Анотація
В даній статті подана узагальнена характеристика деяких популярних форм роботи щодо формування здорового способу життя школярів.
Посилання
Закон України «Про охорону дитинства» // Урядовий кур’єр – 2001 № 98.
Закон України Про загальну середню освіту // Інформаційний збірник Міністерства освіти. – 1999. – №15.
Зубалій М., Закопайло С. Структурні компоненти здорового образу життя старшокласників // Освіта і управління. – 2005. – Т. 8 №2.
Культура здоров’я особистості як соціально-педагогічна проблема // Шлях освіти. – 2001. – №1.
Омельченко С. Погляд науковців на проблему здоров’я та здорового способу життя // Освіта Луганщини. – 2006. – №1.
Семенова Н., Левчук М. Технологія проектування школи сприяння здоров’ю // Виховна робота в школі. – 2007. – №4.
Формування навичок здорового способу життя – зміст та мета навчально-виховного процесу в школі: Посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації / А.С. Богданова. – Луганськ, 2006.