ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ НА ТРАДИЦІЯХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ

Автор(и)

  • Олександр Чміль Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Віктор Чміль Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25p

Ключові слова:

фізичне виховання, рухова активність, українські народні ігри, фізичні вправи.

Анотація

У статті, на базі узагальнення і критичного аналізу літературних даних, ми вважаємо, що українські народні ігри являють собою один із засобів формування активної громадської позиції у підростаючого покоління.

Біографії авторів

Олександр Чміль, Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка

доцент

Віктор Чміль, Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка

студент

Посилання

Кругляк О., Кругляк Н. Від гри до здоров’я нації. Рухливі та українські народні ігри, естафети на уроках фізичної культури: Методичний посібник. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2000. – 80 с.

Приступа Є.Н., Пилат В.С. Традиції української національної фізичної культури. – Львів: Троян, 1991. – 104 с.

Синицина С.Д. История физической культуры народов СССР. – М.: ФиС, 1953. – 160 с.

Сірополко С. Історія освіти в Україні / Ю.Вільчинський. 2-ге вид. – Львів: Афіша, 2001. – 664 с.

Традиції фізичної культури в Україні: Зб. наук. статей / За заг. ред. С.В. Кириленко, В.А. Старкова, А.В. Цьося. – К.: ІЗМН, 1997. – 248 с.

Фізичне виховання. Навчальна програма для вищих навчальних закладів України ІІІ ІУ рівнів акредитації. – К.: 2003. – 44 с.

Указ Президента України “Про щодо вдосконалення системами заходи освіти України” №199/2004, 17.02.2004р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-09-29

Як цитувати

Чміль, О., & Чміль, В. (2008). ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ НА ТРАДИЦІЯХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 1. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%p