ВПЛИВ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ НА СТАН ЗДОРОВ’Я ПЕРШОКУРСНИЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
здоров’я, першокурсниці, вуз, гендерні проблеми.Анотація
В статті викладені результати дослідження стану здоров’я першокурсниць, які займаються фізичною культурою, у плані гендерного підходу, а також відображені їх проблеми в навчальному процесі, особистому житті та відношенню до свого здоров’я.
Посилання
Виленский М.Я., Горшков А.Г. Основы здорового образа жизни студентов: Учеб. пособие. – М.: МНЗПУ,1995. – 90 с.
Девятая общая программа работы. – Женева: ВОЗ,1995. – 89 с.
Женщина и табак. – Женева: ВОЗ, 1994. – 134 с.
Зайцев В.П., Крамской С.И. Формирование оздоровительной культуры студентов в специальном учебном отделении. – Белгород: Изд во БГТУ им. В.Г.Шухова, 2003. – 232 с.
Кремень В. Стратегічні напрями модернізації освіти і науки України // Освіта України. – 2004. – №41. – С. 4 5.
Кожухова В.К. О состоянии здоровья студенток. Здоровье и физические упражнения // Сб. статей междунар. научно практ. конф. – Тюмень: Издательство ТГУ, 2000. – С. 3-9.
Чобітько М.Г. Особистісно орієнтована професійно педагогічна підготовка студентів // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2004. – №2. – С. 268-277.