ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
фізичне виховання, здоровий спосіб життя, методика навчання.Анотація
Представлені дані про пропаганду здорового способу життя на факультеті фізичної культури в процесі вивчення дисциплін медико біологічного циклу.
Посилання
Жара Г.І. Підготовка вчителя до використання міжпредметних зв’язків як засобу формування валеологічних понять в шкільному курсі основ здоров’я // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. – Випуск 55. Серія: педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт: Збірник у 2 х т. – Чернігів: ЧДПУ, 2008. – № 55. – Т. 1. – С. 200 205.
Омельяненко В.Г. Досвід організації процесу навчання фізіології в кредитно трансферній системі підготовки вчителя фізичної культури. – Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. Випуск 55. Серія: педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт: Збірник у 2 х т. – Чернігів: ЧДПУ, 2008. – № 55. – Т. 1. – С. 98-102.
Плахтій П.Д. Фізіологія людини. – Ч.ІІ. Обмін речовин і енергозабезпечення діяльності: Навчальний посібник. Кам’янець Подільський: інформаційно-видавничий відділ КПДУ, 2000.–218 с.
Плахтій П.Д. Гігієна фізичного виховання: Навчальний посібник. – Кам’янець-Подільський: Медобори, 2003. – 245 с.