ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВАЖЛИВОСТІ НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25pКлючові слова:
рухливі ігри, урок фізичної культури, діти молодшого шкільного віку.Анотація
У даній статті подані результати теоретико-методологічного обґрунтування важливості народних рухливих ігор для дітей молодшого шкільного віку.
Посилання
Андрощук Н.В. Рухливі ігри та естафети у фізичному вихованні молодших школярів / Андрощук Н.В., Леськів А.Д., Мехонишини С.О. – Тернопіль: ТДПУ, 2000. – 168 с.
Воробей Г.В. Фізкультурно-оздоровчі заходи у режимі навчального дня школярів початкових класів / Г.В. Воробей. – Івано-Франківськ, 1986. – 24 с.
Козацькі забави: [навч. посібник] / Завацький В.С., Цьось А.В., Бичко І.Р., Пономаренко Л.І. – Луцьк: Надетир’я, 1994. – 112 с.
Литвин Я.С. Сюжетні ігри та імітаційні вправи для дітей / Я.С. Литвин. – К.: Здоров’я, 1988, – 189 с.
Цьось А.В. Українські народні ігри та забави: [навч. посібник] / А.В. Цьось. – Луцьк: Надстир’я 1994. – 96 с.