СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ В ШКОЛЯРІВ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ

Автор(и)

  • Іван Павловський Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Ігор Кіріллов Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25p

Ключові слова:

здоровий спосіб життя, здоров’я, валеологія.

Анотація

Необхідність формування у підростаючого покоління валеологічного світогляду, дбайливого ставлення до власного здоров’я як до найважливішої людської цінності.

Біографії авторів

Іван Павловський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

викладач

Ігор Кіріллов, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

старший викладач

Посилання

Валеологічна освіта та виховання: сучасні підходи, доступність і шляхи їх розвитку в Україні: Збірник науково-практичних статей / За заг. ред. В.М. Оржеховського. – К.: Майстер, 1999. – 120 с.

Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття) // Освіта. – Грудень. – 1993. – № 44. – 12 с.

Куліш О.В. Підходи до еколого-валеологічного виховання в шкільному курсі // Науково-методичні підходи до викладання природничих дисциплін в освітніх закладах XXI століття: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Полтава, 2001. – С. 37-39.

Програма курсів основ природничих дисциплін за вибором для загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій. – К.: Перун, 1996. – 64 с.

Царенко А.В., Яцук Р.Ф. Валеологія: Підр. для 8-9 кл. серед. загальноосвітніх шк. – К: Ґенеза, 1998. – 136 с.

Цимбал Н.М. Практикум з валеології. Методи зміцнення фізичного здоров’я. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2000. – 168 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-05

Як цитувати

Павловський, І., & Кіріллов, І. (2009). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ В ШКОЛЯРІВ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 2. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%p