КУЛЬТУРА ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРІВ – НОВИЙ НАПРЯМОК ФОРМУВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25pКлючові слова:
культура здоров’я, планетарний стан здоров’я, космопланетарний рівень свідомості, біологічний рівень здоров’я, соціальний рівень здоров’я, національний рівень здоров’я, індивідуальний рівень здоров’я.Анотація
У даній статті висвітлено та досліджено культуру здоров’я школярів як новий напрямок у формування молодого покоління.
Посилання
Головина Л.Л., Копылова Ю.А. Культурологические стремления и социально значимые качества личности школьников 7-9 лет с различным уровнем интереса к занятиям физической культурой // Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 2000. – № 1. – С. 8-10.
Добринський В.С. Рейтингова оцінка фізичної підготовленості підлітків як засіб підвищення мотивації до систематичних занять фізичною культурою: автореф. дис. канд. наук. фіз. вих. і спорту / ВДУ. – Луцьк, 2000. – 20 с.
Зварищук О.М. Виховання відповідальності старшокласників за свій фізичний стан: автореф. дис. док. наук фіз. вих. і спорту / ЛДІФК. – Львів, 2002. – 18 с.
Ильин А.В. Формирование эмоциональной сферы подростка в процессе физического воспитания в школе. – К.: Знання, 1965. – 34 с.
Куц А.С. Организационно-методические основы физкультурно-оздоровительной работы со школьниками, проживающими в условиях повышенной радиоактивности: автореф. дис. докт. пед. наук. – К., 1997. – 42 с.
Матукова Г. Фізична культура як якість особистості. Молода спортивна наука України: Зб. наук. праць з галузі ФКіС. – Львів: Українські технології, 2003. – Т.2. – С.255-258.
Митчик О.П. Індивідуалізація фізичного виховання у загальноосвітній школі: авотреф. дис. канд. фіз. вих. і сп. / ЛДІФК. – Львів, 2002. – 20 с.
Седашев А.Н. Состояние здоровья молодёжи и основные тенденции, влияющие на качество жизни // Научно-метод. и практич. аспекты подгот. спец. в совр.
техн. вузе: Сб. научн. тр. Межд. научно-метод. конф. – Белгород: Изд-во ГТАСМ, 2003. – С. 364-371.
Сухарев А.Г. Здоровье и физическое воспитание детей и подростков. – М.: Медицина, 1991. – 325 с.