ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ: НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ЗАНЯТТЯХ З ДІТЬМИ-ПІДЛІТКАМИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Генріх Весельський Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25p

Ключові слова:

темперамент, школярі, майстерність, професіоналізм, агресивність, підлітки, фізична культура і спорт, конституційна гіпермобільність.

Анотація

Автор статті зосереджує увагу на проблемах щодо навчання і виховання, з якими зіштовхуються як вчителі, так і учні, особливо діти підліткового віку, «важкі» діти і гіпермобільні діти. Цей вік тому й називається важким, бо таїть у собі масу небезпек. Тому вчитель фізичної культури повинен знати і вивчати їх індивідуальні особливості, розуміти мотиви їх поведінки, бути обережними у спілкуванні – приймати їх такими, якими вони є, не «тиснути» на дитину своїм авторитаризмом, не воювати з нею, а розуміти і поважати як особистість. Пам’ятати, що цим дітям потрібна особлива увага, підтримка, розуміння і корекційна допомога з боку вчителів і дорослих.

Біографія автора

Генріх Весельський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

викладач

Посилання

Арсеньев А. Подросток глазами философа: из одноименной книги (Алматы, 1996) / А. Арсеньев; Извлечения и редакция Л. Кожуриной. – М.: Чистые пруды, 2009. – 32 с. – (Библиотечка «Первое сентября», серия «Воспитание». Образование. Педагогика. – Выпуск 19. – С. 4).

Бичевина Т., Белоусова Т. Конституциональная гипермобильность // Спорт в школе. – 2007. – № 15. – С. 38-40.

Гуревич К.М. Индивидуально-психологические особенности школьников. – М.: Знание, 1988. – 80 с. – (Новое в жизни, науке, технике: Сер. Педагогика и психология. – № 6. – С. 3-5).

Гордеев Н. Учитель должен быть психологом! // Спорт в школе. – 2009. – № 4. – С. 19.

Гильбух Ю.З. Психодиагностика в школе. – М.: Знание, 1980. – 80 с. – (Новое в жизни, науке, технике. Сер. Педагогика и психология. – № 4. – С. 3).

Ликова В.А. Вибір педагогічних заходів щодо впливу на агресивний стан дитини // Основи здоров’я та фізична культура. – 2007. – № 6. – С. 6, 8, 9.

Нохонов В.И. Психология взаимоотношений школьников // Физическая культура в школе. – 1972. – № 10. – С. 45.

Сацюк П.П. Они воспитывают «трудных» // Физическая культура в школе. – 1980. – № 10. – С. 33.

Станкин М.И. Арифметика взаимопонимания // Физическая культура в школе. – 2001. – № 4. – С. 44-46.

Станкин М.И. Добро, честь, выдержка – путь к сердцу ученика. Нравственное отношение в коллективе // Спорт в школе. – 1996. – № 3. – С. 5.

Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Частина 2. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002. – С. 206, 207, 209, 219.

Щуркова Н. Кому с кем трудно? О подростке и его особенностях // Физическая культура в школе. – 1971. – № 10. – С. 20-21.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-03

Як цитувати

Весельський, Г. (2009). ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ: НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ ТА РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ЗАНЯТТЯХ З ДІТЬМИ-ПІДЛІТКАМИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 2. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%p