ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ ЛІЦЕЇВ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ

Автор(и)

  • Геннадій Бесарабчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Сергій Жевага Лабораторія фізичного розвитку Інституту проблем виховання АПН України, Україна
  • Михайло Коробка Київський національний університет внутрішніх справ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25p

Ключові слова:

ліцеїст, ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою, концептуальна модель, здоровий спосіб життя ліцеїста, освітні технології.

Анотація

В даній статті автори розкрили зміст нових концептуальних підходів в організації навчально-виховного процесу ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою через призму формування фізкультурно-соціальних основ культури поведінки майбутніх військових.

Біографії авторів

Геннадій Бесарабчук, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

старший викладач

Сергій Жевага, Лабораторія фізичного розвитку Інституту проблем виховання АПН України

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Михайло Коробка, Київський національний університет внутрішніх справ

начальник факультету

Посилання

Бесарабчук Г.В. Вплив пізнавальних інтересів учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою на формування їх готовності до ведення здорового способу життя / Г.В. Бесарабчук // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. – Кам’янець-

Подільський: Аксіома, 2008. – Вип. 1. – С.149-157.

Васильева Н.В. Комплексный подход к организации здоровьесозидающего учебного процесса / Н.В. Васильева // Служба здоровья образовательного учреждения: Методическое обеспечение деятельности специалистов: Сборник методических материалов / Служба здоровья образовательного учреждения: от замысла до реализации: Учебно-методический комплект / Под науч. ред. М.Г. Колесниковой. – Спб.: АППО, 2006. – Вып. 2. – С. 5-8.

Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти: станом на 14 січня 2004 року / Верховна Рада України: Офіц. вид. – К.: Парлам. видав., 2004. – 102 с. – (Бібліотека офіційних видань).

Сизен Т.В. Формирование основ социально-валеологической культуры старшеклассников в молодежной среде общеобразовательной школы: автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (социальное воспитание в разных образовательных областях и на всех уровнях системы образования)» / Т.В. Сизен. – М., 2008. – 32 с.

Тарапата Н.И. Системный анализ психофизиологических факторов при оптимизации успешности обучения в медицинском лицее // Индивидуальные психофизиологические особенности человека и профессиональная деятельность: Тезисы докладов II научной конференции. / Н.И. Тарапата, В.В. Латышев, В.А. Антонов. – Черкассы, 1997. – C. 121

Тарапата Н.И. Валеологические аспекты организации и проведения учебно-воспитательного процесса в медицинском лицее // Здоровье и образование: проблемы и перспективы: Материалы всеукраинской научно-методической конференции / Н.И. Тарапата, Б.Г. Попов, Т.В. Латышева; Под ред. А.Г. Рыбковского. – Донецк: ДонГУ, 2000. – С. 106.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-02

Як цитувати

Бесарабчук, Г., Жевага, С., & Коробка, М. (2009). ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ ЛІЦЕЇВ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 2. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%p