ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ НЕПЕРЕРВНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25pКлючові слова:
здоровий спосіб життя, дошкільний навчальний заклад, початкова школа, валеологічне виховання, співпраця з батьками, неперервна валеологічна освіта.Анотація
У статті описано експериментальну організаційно-методичну роботу з вихователями дошкільних навчальних закладів та вчителями початкової школи з підготовки їх до виховання здорового способу життя дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з урахуванням принципу наступності.
Посилання
Волкова С.С. Азбука здоров’я в початковій школі // І Всеукраїнська науковопрактична конференція «Здоров’я та освіта». – Львів, 1993. – Ч.1. – С. 66-68.
Денисенко Н.Ф. Впровадження програми з валеології // Дошк. виховання. – 1998. – № 9. – С. 7-8.
Концепція неперервної валеологічної освіти в Україні // Шкільний курс «Валеологія»: Зб. матеріалів. – К.: Освіта, 1994. – 94 с.
Наступність у навчально-виховній роботі дитячого садка і школи / За ред. З.Н. Борисової. – К.: Рад. школа, 1985. – 141 с.
Российская педагогическая энциклопедия: В 2 т. – М.: Изд-во БРЭ, 1994-1995.
Рубинштейн С.Л. О воспитании привычек у детей. – М.: Педагогика, 1996. – 150 с.
Тарунтаева Т.В. Преемственность в работе детского сада и школы // Преемственность в воспитании детей: теория и практика: Материалы междунар. научно-практ. конф. – Смоленск, 2001. – С. 3-4.
Формування здорового способу життя: Навч. посібник для слухачів курсів підвищ. кваліфікації / О.Яременко, О.Вакуленко, Л.Жаліло та ін. – К.: Укр. Інститут соціальних досліджень, 2000. – 232 с.