КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ, ЯК ЗАСОБУ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25pКлючові слова:
концептуальні положення, фізична активність, психічне здоров’я.Анотація
У статті розглядаються концептуальні особливості застосування фізичних вправ з метою збереження психічного здоров’я людини.
Посилання
Бернштейн Н.А. О построении движений. – М.: Медгиз, 1947. – 255 с.
Бернштейн Н.А. Очерки по физиологии движений и физиологии активности. – М.: Медицина, 1966. – 349 с.
Гордеева Н. Д., Евсевичева И. В., Зинченко В. П., Курганский А. В. Микродинамическая структура моторной стадии действия // Вопросы психологии. – 1998. – № 6. – С. 86-99.
Деятельность: теории, методология, проблемы. – М.: Политиздат, 1990. – 366 с.
Загальна психологія: Підруч. для студентів вищ. навч. закладів / С. Д. Максименко, В.О. Зайчук, В. В. Клименко, В.О.Соловієнко; За заг. ред. акад. С. Д. Максименка. – К.: Форум, 2000. – 543 с.
Зинченко В.П. От классической к органической психологии // Вопросы психологии. – 1996. – № 5, № 6. – С. 7-20, 6-25.
Ильенков Э. В. Идеальное // Философская энциклопедия. – М., 1962. – Т. 2. – С. 219-227.
Ильин Е.П. Психомоторная организация человека: Учебник для вузов. – СПб.: Питер, 2003. – 384 с.
Ильин Е.П. Психология спорта. – СПб.: Питер, 2009. – 352 с.
Клименко В. В. Психомоторные способности юного спортсмена. – К.: Здоров’я, 1987. – 165 с.
Клименко В. В. Механізми психомоторики людини. – К., 1997. – 192 с.
Клименко В.В. Психологія спорту: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К.: МАУП, 2007. – 432 с.
Лебединский М.С. Развитие высшей моторики у ребенка. Экспериментальное исследование. – М.; Л.: Гос. учебно-пед. изд-во, 1931. – 160 с.
Малхазов О. Р. Психологія та психофізіологія управління руховою діяльністю: Монографія. – К.: Євролінія, 2002. – 320 с.
Марищук В.Л., Блудов Ю.М., Плахтиенко В.А., Серова Л.К. Методики психодиагностики в спорте. – М.: Просвещение, 1984. – 192 с.
Озеров В.П. Психомоторное развитие спортсменов. – Кишинёв: Штиница, 1983. – 140 с.
Озеров В.П. Психомоторные способности человека. – Дубна: Феникс+, 2002. – 320 с.
Практикум по общей и экспериментальной психологии: Учеб. пособие // В.Д. Балин, В.К. Гайда, В.А. Ганзен и др.; Под общ. ред. А.А. Крылова. – Л.: Изд-во Ленинг. ун-та, 1987. – 255 с.
Розе Н. А. Психомоторика взрослого человека. – Л.: Изд-во Ленигр. ун-та, 1970. – 128 с.
Рубинштейн С.Л. Принцип творческой самодеятельности (К философским основам современной педагогики) // Вопросы психологии. – 1986. – № 4. – С. 101-108.
Сеченов И.М. Избранные философские и психологические произведения. – М.: Гос. изд-во полит. лит., 1947. – 647 с.
Смирнов С. Д. Психология образа: Проблема активности психического отражения. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1985. – 231 с.
Сурков Е. Н. Антиципация в спорте / Предисл. А.Ц. Пуни. – М.: Физкультура и спорт, 1982. – 144 с.
Сурков Е. Н. Психомоторика спортсмена. – М.: Физкультура и спорт, 1984. – 126 с.
Фізична підготовленість та здоров’я населення: Зб. матеріалів Міжнар. наук. симпозіуму / Загальний уклад. і наук. ред. проф. Р.Т. Раєвський. – Одеса, 1998. – 260 с.
Plotnik R. Introduction to psychology. – N.Y.: Random House, 1989. – 656 p.