ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25pКлючові слова:
інформаційно-комунікаційні технології навчання, комп’ютеризації освіти, інформаційна культура.Анотація
Стаття присвячена впровадженню нових та перспективних технологій навчання, зокрема інформаційно-комунікаційним технологіям навчання у педагогічній діяльності педагога.
Посилання
Гершунский Б.С. Компьютеризация в сфере образования: проблемы и перспективы. – М.: Педагогика, 1987. – 263 с.
Глушков В.М., Довгялло А.М., Машбиц Е.И. и др. Основные проблемы использования вычислительной техники в учебном процессе // Применение ЭВМ в учебном процессе: Сб. докл. научн.-технич. сем. / Под ред. А.И. Берга. – М.: Сов. радио, 1969. – С. 7-34.
Даценко І.І., Габович Р.Д., Йонда М.Є. Умови праці з комп’ютером і їх оптимізація: Науково практичне видання. – Львів, 1998. – 40 с.
Лапін В. М. Безпека життєдіяльності людини: Навч. посіб. – 3-є вид., стер. – Л.: Львівськ. банк. коледж; К.: Т-во «Знання», КОО, 2000. – 186 с.
Основи нових інформаційних технологій навчання: Посібник для вчителів / Авт. кол.; За ред. Ю.І. Машбиця / Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К.: ІЗМН, 1997. – 264 с.
Рубцов В.В. Логико-психологические основы использования компьютерных учебных средств в процессе обучения // Основы социально-генетической психологии. – М.; Воронеж, 1996. – С. 236-258.
Сумський В.І. Методика і теорія застосування ЕОМ у процесі вивчення фізики у педагогічних закладах: Монографія. – Вінниця: ВДПУ, 2003. – 380 с.