ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Вадим Зданюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25p

Ключові слова:

рефлексивна компетентність, педагог, фізична культура, професійна діяльність, учні.

Анотація

У статті висвітлюється процес формування рефлексивної компетентності майбутнього педагога з фізичної культури.

Біографія автора

Вадим Зданюк, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

викладач

Посилання

Акмеология: Учебник / Под общ. ред. А.А. Деркача. – М.: Изд-во РАГС, 2002. – С. 313-314.

Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. Авторская версия / И.А. Зимняя. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 20 с.

Кулюткин Ю.Н. Муштавинская И.В. Образовательные технологии и педагогическая рефлексия. – СПб.: ГУПМ, 2002. – 48 с.

Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А.В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 5. – С. 55-61.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-10-12

Як цитувати

Зданюк, В. (2009). ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 1. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%p