ДО ПИТАННЯ ПРО СУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25pКлючові слова:
професійна підготовка, фізична культура, професійний відбір, професійна педагогічна придатність.Анотація
До питання про сучасний стан професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. У статті йдеться про важливість та необхідність відповідної професіональної підготовки учителів фізичної культури до вимог сучасної навчальної програми, адаптованої до умов реформування шкільного навчального процесу. Мотиваційна сфера особистості учителя є основою, що визначає формування педагогічної майстерності. Чим більшою мірою система підготовки учителя орієнтована на професію, відбір абітурієнтів, утворення студентів, адаптацію молодих учителів, тим більше вона повинна будуватися на основі обліку значимих моментів особистості педагогів.
Посилання
Вергасов В.М. Активизация познавательной деятельности студентов в высшей школе. – К.: Высшая школа, 1985. – С. 40-62.
Козаков В.А. Самостоятельная работа студентов. – К.: Высшая школа, 1990. – С. 125-140.
Кремень В.Г. Підготовка вчителя в умовах переходу загальноосвітньої школи на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання // Вища шк. – 2003. – № 1 – С. 3–11.
Максимова В.Н. Межпредметные связи в процессе обучения. – М.: Просвещение, 1988. – С. 76-94.
Сущенко Л.П. Про професійне самовизначення майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту // Педагогіка і психологія формування творчої особистості:
проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. / Редкол.: Т.І. Сущенко (відп. ред.). – Київ-Запоріжжя, 2004. – Вип. 31. – C. 383-389.
Шиян Б.М. Теоретико-методичні основи підготовки вчителів фізичного виховання в педагогічних навчальних закладах: Автореф. дис.... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – К., 1997. – 45 с.
Шкребтій Ю.М. Про врегулювання системи фізичної культури і спорту в Україні // Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи / За ред. М.Лук’янченка, Ю.Шкребтія, Е.Боляха, А.Матвєєва. – Дрогобич: КОЛО, 2005. – С. 13-26.