СКЛАДОВІ УСПІХУ НАСТАВНИКА АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25pКлючові слова:
академнаставник, виховна робота, форми і методи виховання, педагогічні результати.Анотація
У статті розкриваються форми та методи роботи наставників академічних груп Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. На прикладі педагогічного досвіду одного із найдосвідченіших академнаставників університету Шишкіна О.П. з’ясовується роль академнаставника в організації та плануванні навчально-виховної роботи групи.
Посилання
Якушкина М. С, Дерюгина Е. Р., Кураева Л. К. Воспитательное пространство ВУЗа: вопросы теории и практики. – Спб., 2004. – С. 48.
Роль куратора в формировании воспитательного пространства университета // Развитие личностно-образовательной позиции педагога как воспитателя. – Спб., 2005. – С. 54.
Яворська Ю. Думки і прагнення – єдині // Радянський студент. – 1984. – 25 жовтня. – С.1.
Синявская С. Физкультурный держим шаг // Спортивная газета. – 1984. – 24 сентября. – С.2.
Яворська Ю. Колектив однодумців // Прапор жовтня. – 1984. – 27 жовтня – С.3.
Радченко Л. Ориентиры «Буревесника» // Спортивная газета. – 1984. – 3 декабря. – С. 2.
Луцюк І. У центрі уваги – масовість // Корчагінець. – 1984. – 6 грудня. – С.4.
Гаврищук А. Спортивна група // Студентський меридіан. – 2006. – 13 червня. – С. 5.
Бех І. Виховання особистості. Особистісно орієнтований підхід. – К.: Либідь, 2003.
Вища освіта України і Болонський процес: навч. посіб. / За ред. В. Кременя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – С. 35.
Соловей М., Демчик В. Виховна робота у вищому навчальному закладі. – К., 2003. – С. 127.
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка: Факультет фізичної культури в персонах. – Кам’янець-Подільський: ФОП Сисин О., 2009. – С. 263.