ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФІТНЕСУ В КОНТЕКСТІ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ ЗАГАЛЬНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Михайло Гуска Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Олена Гаркава Київський національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25p

Ключові слова:

рухові здібності, здоров’я, фізичний розвиток, рухова активність, здоровий спосіб життя.

Анотація

За результатами низки досліджень, простежується негативна тенденція погіршення фізичного стану і здоров’я студентів, що призводить до фізичного виснаження, зниження стресостійкості, сповільнення розвитку розумових здібностей.

Біографії авторів

Михайло Гуска, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

викладач

Олена Гаркава, Київський національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

викладач

Посилання

Державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості населення України. – К., 1996. – 32 с.

Приходько В.В, Кузьмінський В.П. Креативна валеологія. Концепція і педагогічна технологія формування технічних і гуманітарних спеціальностей як будівничих власного здоров’я: Навч. пос. / Заг. ред. і передм. А.Г. Чічкова. – Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, 2004. – 230 с.

Аверинцев С.С. Софія – Логос: Словник. – К., 1999.

Раєвський Р.Т., Канішевський С.М. Соціальне замовлення на фізичне виховання студентської молоді у XXI столітті // Теорія і практика фізичного виховання. – 2004. – № 2. – С. 37-42.

Апанасенко Г.Л. Валеология: первые шаги и ближайшие перспективы // Теория и практика физ. культуры. – 2001. – № 6. – С. 2-8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-11-12

Як цитувати

Гуска, М., & Гаркава, О. (2009). ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФІТНЕСУ В КОНТЕКСТІ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ ЗАГАЛЬНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 1. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%p