ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ФОРМУВАННІ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2009-0.%25pКлючові слова:
Валеологічна компетентність, інтерактивні методи навчання, зворотній зв’язок, партнерські взаємовідносини.Анотація
Необхідність розв’язання проблеми збереження здоров’я підростаючого покоління набуває у сучасних умовах державного значення. У зв’язку з цим особливу роль має здійснення системи підготовки майбутніх педагогів, яка забезпечила б формування валеологічної компетентності сучасної молодої людини. Важливим шляхом роботи у цьому напрямі є використання різноманітних інтерактивних методів навчання в системі вищої педагогічної освіти.
Посилання
Бароненко В. А., Рапопорт Л. А. Культура здоровья студента: учеб. пос. / В. А. Бароненко, Л. А. Рапопорт; под ред. В. А. Бароненко. – Екатеринбург: ГОУ ВПО «УГТУ-УПИ», 2003. – 224 с.
Бобрицька В. І. Теоретичні і методичні основи формування здорового способу життя у майбутніх учителів у процесі вивчення природничих наук: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В. І. Бобрицька. – К., 2006. – 489 с.
Вершловский С. Г. Взрослый как субъект образования / С. Г. Вершловский // Педагогика. – 2003. – № 8. – С. 3–9.
Данилова Г. Соціально-терапевтична функція освіти як чинник забезпечення здоров’я суспільства / Г. Данилова // Рідна школа. – 2004. – № 1. – С. 12–15.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк. – К., 1989. – С. 318–319.
Пометун О. Активні й інтерактивні методи навчання: до питання про диференціацію понять / О. Пометун // Шлях освіти. – 2004 – № 3. – С. 10–15.