ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ КРОСФІТУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.99-102Ключові слова:
фізичне виховання, фізична підготовка, фізичне вдосконалення, Кросфіт, здоровий спосіб життя.Анотація
У статті розглядається Кросфіт як один із засобів підвищення
ефективності навчальних та позааудиторних занять з фізичного ви-
ховання у закладах вищої освіти, спрямованих на формування потреб
у фізичному вдосконаленні і самовдосконаленні здобувачів.
В результаті дослідження встановлено, що система високо-
інтенсивної підготовки «Кросфіт» позитивно впливає на рівень
фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти. Було відмічено
збільшення мотивації до фізкультурно-спортивної діяльності, що
сприяє оволодінню знаннями сучасних підходів до організації фі-
зичної підготовки, навичок і вміннями самостійного фізичного тре-
нування.
Дослідження показали, що заняття з Кросфіту ефективно
вплинули на фізичну підготовленість студентів. Так, заняття два
рази на тиждень протягом 6 місяців дозволили достовірно збіль-
шити координаційні якості, силові, швидкісно-силові, силової ви-
тривалості.
В ході роботи з впровадження вправ Кросфіту в процес фі-
зичного вдосконалення здобувачів визначені найбільш оптималь-
ні засоби і методи силового спортивного тренування в цій галузі.
Посилання
Булатова М. М., Усачов Ю. А. Сучасні фізкультурно-оздоровчі тех-
нології у фізичному вихованні. Теорія і методика фізичного вихо-
вання; за ред. Т. Ю. Круцевич. К.: Олімп. л-ра, 2008. С. 320–354.
Базилевич Н. О., Тонконог О. С. Особливості використання ново-
го виду спорту «Сrossfit» у самостійній фізкультурно-оздоровчій
роботі студентів. Гуманітарний Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хм. ДПУ
імені Григорія Сковороди» Спецвипуск. Переяслав-Хмельницький,
ФОП Лукашевич О.М., 2016. С. 136–142.
Волков Л. В. Теорія и методика дитячого та юнацького спорту. К.:
Освіта України, 2016. 464 с.
Волков В. В., Селуянов В. Н. Особенности физической подго-
товленности атлетов-кроссфитеров высокой квалификации.
«Национальные программы формирования здорового образа
жизни»: междунар. науч.-практ. конгресс. В 4т, Т 1: Мин-во спорта
РФ, Департамент образования г. Москвы, ФГБОУ ВПО «Российский
гос. ун-т физ. культуры, спорта, молодежи и туризма (ГЦОЛИФК)».
М., 2014. С. 307–308.
Зиннатнуров А. З., Панов И. И. Кроссфит как направление совер-
шенствования процесса физического воспитания в вузе. Известия
Тульского государственного ун-та.: Физическая культура. Спорт.
, № 1. С. 14–19.
Отравенко О. В. Впровадження оздоровчих фітнес-програм у ре-
креаційну діяльність студенток ВНЗ. Вісник ЛНУ імені Тараса Шев-
ченка. № 4 (301), Травень. 2016. С. 137–146.
Стеценко А. І. Пауерліфтинг. Теорія та методика викладання: На-
вчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Чер-
каси: Вид. відділ ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2008. 460 с.
Худолій О. М., Дідюк Н. О. Умови вдосконалювання тренувального
процесу в жіночому пауерліфтингу. Теорія та методика фізичного
виховання. № 6. 2010. С. 41–46.
Шинкарьова О. Д. Сучасні фізкультурно-оздоровчі технології у фі-
зичному вихованні. Вісник ЛНУ ім. Т.Г. Шевченка Пед. науки. За ма-
тер. Міжн. науково-практ. інтернет-конференції «Сучасні тенденції
та перспективи розвитку фіз. Культури учнівської молоді».Вид-во
ДЗ “ЛНУ ім. Т.Г. Шевченка № 4(301) травень, 2016. С.163–169.
Шиян Б. М., Вацеба О. М. Теорія і методика наукових педагогічних досліджень у фізичному вихованні та спорті: навч. посіб. Тернопіль : Навч. книга Богдан, 2008. 276 с.
Журнал «СrossFit». [Електронний ресурс]. Режим доступу : http: //journal. crossfit . com/ 2009/ 02 /crossf i ts- new- definition-of-fitnessvolume-under-the-curve-1.tpl