ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ КРОСФІТУ

Автор(и)

  • О. Д. Шинкарьова Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.99-102

Ключові слова:

фізичне виховання, фізична підготовка, фізичне вдосконалення, Кросфіт, здоровий спосіб життя.

Анотація

У статті розглядається Кросфіт як один із засобів підвищення
ефективності навчальних та позааудиторних занять з фізичного ви-
ховання у закладах вищої освіти, спрямованих на формування потреб
у фізичному вдосконаленні і самовдосконаленні здобувачів.
В результаті дослідження встановлено, що система високо-
інтенсивної підготовки «Кросфіт» позитивно впливає на рівень
фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти. Було відмічено
збільшення мотивації до фізкультурно-спортивної діяльності, що
сприяє оволодінню знаннями сучасних підходів до організації фі-
зичної підготовки, навичок і вміннями самостійного фізичного тре-
нування.
Дослідження показали, що заняття з Кросфіту ефективно
вплинули на фізичну підготовленість студентів. Так, заняття два
рази на тиждень протягом 6 місяців дозволили достовірно збіль-
шити координаційні якості, силові, швидкісно-силові, силової ви-
тривалості.
В ході роботи з впровадження вправ Кросфіту в процес фі-
зичного вдосконалення здобувачів визначені найбільш оптималь-
ні засоби і методи силового спортивного тренування в цій галузі.

Посилання

Булатова М. М., Усачов Ю. А. Сучасні фізкультурно-оздоровчі тех-

нології у фізичному вихованні. Теорія і методика фізичного вихо-

вання; за ред. Т. Ю. Круцевич. К.: Олімп. л-ра, 2008. С. 320–354.

Базилевич Н. О., Тонконог О. С. Особливості використання ново-

го виду спорту «Сrossfit» у самостійній фізкультурно-оздоровчій

роботі студентів. Гуманітарний Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хм. ДПУ

імені Григорія Сковороди» Спецвипуск. Переяслав-Хмельницький,

ФОП Лукашевич О.М., 2016. С. 136–142.

Волков Л. В. Теорія и методика дитячого та юнацького спорту. К.:

Освіта України, 2016. 464 с.

Волков В. В., Селуянов В. Н. Особенности физической подго-

товленности атлетов-кроссфитеров высокой квалификации.

«Национальные программы формирования здорового образа

жизни»: междунар. науч.-практ. конгресс. В 4т, Т 1: Мин-во спорта

РФ, Департамент образования г. Москвы, ФГБОУ ВПО «Российский

гос. ун-т физ. культуры, спорта, молодежи и туризма (ГЦОЛИФК)».

М., 2014. С. 307–308.

Зиннатнуров А. З., Панов И. И. Кроссфит как направление совер-

шенствования процесса физического воспитания в вузе. Известия

Тульского государственного ун-та.: Физическая культура. Спорт.

, № 1. С. 14–19.

Отравенко О. В. Впровадження оздоровчих фітнес-програм у ре-

креаційну діяльність студенток ВНЗ. Вісник ЛНУ імені Тараса Шев-

ченка. № 4 (301), Травень. 2016. С. 137–146.

Стеценко А. І. Пауерліфтинг. Теорія та методика викладання: На-

вчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Чер-

каси: Вид. відділ ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2008. 460 с.

Худолій О. М., Дідюк Н. О. Умови вдосконалювання тренувального

процесу в жіночому пауерліфтингу. Теорія та методика фізичного

виховання. № 6. 2010. С. 41–46.

Шинкарьова О. Д. Сучасні фізкультурно-оздоровчі технології у фі-

зичному вихованні. Вісник ЛНУ ім. Т.Г. Шевченка Пед. науки. За ма-

тер. Міжн. науково-практ. інтернет-конференції «Сучасні тенденції

та перспективи розвитку фіз. Культури учнівської молоді».Вид-во

ДЗ “ЛНУ ім. Т.Г. Шевченка № 4(301) травень, 2016. С.163–169.

Шиян Б. М., Вацеба О. М. Теорія і методика наукових педагогічних досліджень у фізичному вихованні та спорті: навч. посіб. Тернопіль : Навч. книга Богдан, 2008. 276 с.

Журнал «СrossFit». [Електронний ресурс]. Режим доступу : http: //journal. crossfit . com/ 2009/ 02 /crossf i ts- new- definition-of-fitnessvolume-under-the-curve-1.tpl

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-08

Як цитувати

Шинкарьова, О. Д. (2019). ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ КРОСФІТУ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (12), 99–102. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.99-102