ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ СТУДЕНТАМИ ЗВО СПОРТИВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ В РАМКАХ ПРОЦЕСУ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.60-64Ключові слова:
оволодіння іноземними, соціалізація, аналіз педагогічного процесу, професійне спрямування, мовна практика.Анотація
У статті розглядається дослідження особливостей педагогічного
процесу засвоєння іноземних мов студентів-спортсменів у процесі
їх професійної соціалізації. Основну увагу акцентовано на тому, що
студенти-спортсмени достатньо працездатні, якщо їх залучати до на-
вчання іноземним мовам у спортивному виші за специфічними сис-
темними методиками викладання. У дослідженні підкреслено, що за-
няття з іноземної мови у спортивних та нелінгвістичних педагогічних
університетах повинні базуватися на компетентності, диференційо-
ваному, індивідуальному, комунікативному підході до забезпечення
оптимальної структури та ефективного функціонування процесу фор-
мування ідентичності майбутнього фахівця у сфері спорту.
Посилання
Бочарова С. А. Біографія спортсмена: методичні вказівки до прак-
тичних занять з курсу «Англійськамова». Дніпро: ДДІФКіС, 2016, 96 с.
Гуннемарк И. В. Искусство изучать языки. СПБ.: «ТЕССА», 2001. 208 с.
Дакаленко О. В. Опрацювання наукової літератури: читання, анотування, реферування. Дніпропетровськ: ДДІФКіС, 2016. 92 с.
Канафоцька І. К. English for sports purposes with exercises: навчальний посібник до практичних занять з курсу «Англійська мова» для студентів та магістрів. Дніпро: ПДАФКіС, 2017. 176 с.
Канафоцька І. К. English for students studying Physical rehabititaion:
навчальний посібник до практичних занять з курсу «Англійська
мова». Дніпро: ПДАФКіС, 2017. 120 с.
Канафоцька І. К. Англійська мова за професійним спрямуванням
для магістрів: навчальний посібник до практичних занять з курсу
«Англійська мова». Дніпропетровськ: ДДІФКіС, 2016. 109 с.
Канафоцька І. К., Полещук С.М. Professional English: навчальний посібник до практичних занять з курсу «Англійська мова» для студен-
тів та магістрів. Дніпро: ПДАФКіС. 2016. 120 с.
Полещук С. М. Фізкультура і спорт: методичні вказівки до практич-
них занять з курсу «Англійська мова». Дніпропетровськ, 2016. 55 с.
Прищепа Т. В. Фізична активність і здоров’я: методичні рекоменда-
ції до практичних занять. Дніпро: ПДАФКіС, 2018. 95 с.
Роман С. В. Професійно-орієнтована іншомовна комунікативна
компетентність майбутніх учителів іноземної мови як предмет фор-
мування в курсі практики усного та писемного мовлення. Іноземні
мови. 2012. № 2. С. 39–45.
Миронова Н. Н. Оценочный дискурс: проблема семантического
анализа. Изв. АН РФ. Сер. лит. и яз. 1997. Т. 56, № 4. С. 52-57.