ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ СТУДЕНТАМИ ЗВО СПОРТИВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ В РАМКАХ ПРОЦЕСУ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Т. В. Прищепа Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, Україна
  • Н. Л. Коваленко Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.60-64

Ключові слова:

оволодіння іноземними, соціалізація, аналіз педагогічного процесу, професійне спрямування, мовна практика.

Анотація

У статті розглядається дослідження особливостей педагогічного
процесу засвоєння іноземних мов студентів-спортсменів у процесі
їх професійної соціалізації. Основну увагу акцентовано на тому, що
студенти-спортсмени достатньо працездатні, якщо їх залучати до на-
вчання іноземним мовам у спортивному виші за специфічними сис-
темними методиками викладання. У дослідженні підкреслено, що за-
няття з іноземної мови у спортивних та нелінгвістичних педагогічних
університетах повинні базуватися на компетентності, диференційо-
ваному, індивідуальному, комунікативному підході до забезпечення
оптимальної структури та ефективного функціонування процесу фор-
мування ідентичності майбутнього фахівця у сфері спорту.

Посилання

Бочарова С. А. Біографія спортсмена: методичні вказівки до прак-

тичних занять з курсу «Англійськамова». Дніпро: ДДІФКіС, 2016, 96 с.

Гуннемарк И. В. Искусство изучать языки. СПБ.: «ТЕССА», 2001. 208 с.

Дакаленко О. В. Опрацювання наукової літератури: читання, анотування, реферування. Дніпропетровськ: ДДІФКіС, 2016. 92 с.

Канафоцька І. К. English for sports purposes with exercises: навчальний посібник до практичних занять з курсу «Англійська мова» для студентів та магістрів. Дніпро: ПДАФКіС, 2017. 176 с.

Канафоцька І. К. English for students studying Physical rehabititaion:

навчальний посібник до практичних занять з курсу «Англійська

мова». Дніпро: ПДАФКіС, 2017. 120 с.

Канафоцька І. К. Англійська мова за професійним спрямуванням

для магістрів: навчальний посібник до практичних занять з курсу

«Англійська мова». Дніпропетровськ: ДДІФКіС, 2016. 109 с.

Канафоцька І. К., Полещук С.М. Professional English: навчальний посібник до практичних занять з курсу «Англійська мова» для студен-

тів та магістрів. Дніпро: ПДАФКіС. 2016. 120 с.

Полещук С. М. Фізкультура і спорт: методичні вказівки до практич-

них занять з курсу «Англійська мова». Дніпропетровськ, 2016. 55 с.

Прищепа Т. В. Фізична активність і здоров’я: методичні рекоменда-

ції до практичних занять. Дніпро: ПДАФКіС, 2018. 95 с.

Роман С. В. Професійно-орієнтована іншомовна комунікативна

компетентність майбутніх учителів іноземної мови як предмет фор-

мування в курсі практики усного та писемного мовлення. Іноземні

мови. 2012. № 2. С. 39–45.

Миронова Н. Н. Оценочный дискурс: проблема семантического

анализа. Изв. АН РФ. Сер. лит. и яз. 1997. Т. 56, № 4. С. 52-57.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-21

Як цитувати

Прищепа, Т. В., & Коваленко, Н. Л. (2019). ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ СТУДЕНТАМИ ЗВО СПОРТИВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ В РАМКАХ ПРОЦЕСУ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (12), 60–64. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.60-64