МЕТОДИКА ТА РОЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ СУБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ДЛЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ЯК ФАКТОР ПОКРАЩЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ ВІЙСЬКОВИХ ЛІКАРІВ

Автор(и)

  • В. М. Поливач Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.55-59

Ключові слова:

військова медицина, фізичне виховання, задоволеність студентів, реформування системи вищої освіти.

Анотація

Стаття присвячена проблематиці оцінки рівня задоволеності
студентами факультету підготовки лікарів для Збройних Сил України
Національного медичного університету імені О. О. Богомольця дис-
ципліною «Фізичне виховання». Робота детально описує оригінальне
дослідження, проведене з використанням міжнародного апробо-
ваного опитувальника Students’ Learning Satisfaction Questionnaire
(SLSQ) та авторської анкети, розробленої на основі останнього.
Основні результати показали, що загальна задоволеність студентів
дисципліною «Фізична підготовка» знаходиться на середньому рівні;
найвищі показники задоволеності студентів припали на групу питань,
що описують взаємодію із викладачами; найнижчі показники задово-
леності зареєстровані за категоріями матеріально-технічного забез-
печення навчальних занять та професійно-орієнтованої підготовки.

Посилання

Кобець В. М. Задоволеність студентів майбутньою професією як

емоційна складова самоефективності. Педагогічні науки: теорія,

історія, інноваційні технології. 2012. № 8. с. 260–268.

Маляр Е. І., Будний В. Є. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів у системі вищої професійної освіти. Педагогіка,

психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і

спорту. 2009. № 12. с. 120–122.

Пустолякова Л. М., Болгар М. А., Павліченко С. В. Спортивні ігри

як активний метод формування професійно–прикладних якостей

майбутніх медиків на заняттях з фізичного виховання зі студента-

ми медичного ВНЗ. Спортивное воспитание и спорт в ВУЗах. 2014.

№ 6. с. 160–163.

Butt, B. Z., Rehman, K. A study examining the students satisfaction in

higher education. Procedia-Social and Behavioral Sciences. 2010. №

p. 5446–5450.

Coffman, D. L., Gilligan, T. D. Social support, stress, and self-efficacy:

Effects on students’ satisfaction. Journal of College Student Retention:

Research, Theory & Practice. 2002. №4 (1). p. 53–66.

Dennis, C., Papagiannidis, S., Alamanos, E., Bourlakis, M. The role of

brand attachment strength in higher education. Journal of Business

Research. 2016. №69 (8). p. 3049–3057.

Mason, R., Weller, M. Factors affecting students’ satisfaction on a web

course. Australasian Journal of Educational Technology. 2000. № 16. p. 2.

Nauta, M. M. Assessing college students’ satisfaction with their academic majors. Journal of Career Assessment. 2007. № 5(4). p. 446–462.

Topala, I., Tomozii, S. Learning satisfaction: Validity and reliability

testing for students’ learning satisfaction questionnaire (SLSQ).

Procedia-Social and Behavioral Sciences. 2014. № 128. p. 380–386.

Why student satisfaction is key to the student recruitment. URL:

https://www.qs.com/why-student-satisfaction-is-the-key-to-studentrecruitment/

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-30

Як цитувати

Поливач, В. М. (2019). МЕТОДИКА ТА РОЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ СУБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ДЛЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ЯК ФАКТОР ПОКРАЩЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ ВІЙСЬКОВИХ ЛІКАРІВ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (12), 55–59. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.55-59