ОСОБЛИВІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «РЕАБІЛІТАЦІЯ ТА РЕКРЕАЦІЯ У САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ЗАКЛАДАХ» У ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРА З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ

Автор(и)

  • О. П. Ляска Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.43-49

Ключові слова:

реабілітація, рекреація, санаторно-курортні заклади, підготовка бакалавра, фізична терапія, трансцисциплінарність.

Анотація

У статті висвітлюється зміст авторського варіанту навчальної
дисципліни «Реабілітація та рекреація у санаторно-курортних закла-
дах» при підготовці бакалаврів спеціальності «Фізична терапія, ер-
готерапія». Оскільки діяльність фізичного терапевта за своєю суттю
є багатогранною, то й підготовка майбутніх фахівців має базуватися
на вивченні змісту дисциплін, які по своїй суті є трансдисциплінар-
ними. Такою є пропонована дисципліна, яка обєднує положення
з фізіотерапії, курортології, географічної рекреалогії, економічної
рекреалогії, медицини, туризму, психології, педагогіки. Досліджен-
ня показали, що навчальні заняття з означеної дисципліни ефектив-
но впливають на мотиваційну сферу студента, підвищують їх само-
стійну активність і відповідальність. Крім того, здобуті студентами
компетентності демонструють свою готовність до безпосереднього
використання на практиці. Робота з впровадження змісту навчаль-
ного курсу з «Реабілітації та рекреації у санаторно-курортних закла-
дах» спрямована на формуються у майбутніх фахівців інтегрованих
навичок роботи фізіотерапевта, реабілітолога, психолога, наставни-
ка, керівника.

Посилання

Бугеря Т. М. Формування готовності фахівців з фізичної

реабілітації до професійної діяльності на основі міжпредметних

зв’язків. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми

фізичного виховання і спорту. 2011. N 1. С. 17–20.

Герцик А. М. Фахівець з фізичної реабілітації, чи фізичний те-

рапевт: національне та міжнародне тлумачення назв професій.

Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного

виховання і спорту. 2010. N 10. С. 21–24.

Гук С. В. Професійні функції фахівця з фізичної реабілітації. Збір-

ник наукових праць. Р. 1. Педагогіка. 2013. Вип. 14. С. 66–70.

Кобзова С. М. Роль дисциплін блоку рекреації у підготовці фа-

хівців сфери туризму та готельного господарства до професійної

діяльності. Вісник Луганського національного університету іме-

ні Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2013. №18(3). С.50–59.

[Електроний ресурс] - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/

vlup_2013_18%283%29__10

Лянной Ю. О. Професійна підготовка майбутніх магістрів з фізич-

ної реабілітації у вищих навчальних закладах: теоретико-мето-

дичний аспект: монографія. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Ма-

каренка, 2016. 566 с.

Сущенко Л. П. Професійна підготовка фахівців фізичного вихо-

вання та спорту (теоретико-методологічний аспект): монографія.

Запоріжжя: Запорізький держ. ун-т. 2003. 442 с.

Махов С. Ю. Оценка рекреационных систем [Електроний ресурс]

- Режим доступу:https://books.google.ru/books?id=dESxBQAAQBA

J&printsec=front cover&hl= ru#v=onepage&q&f=false

Шиян Б. М., Єдинак Г. А., Петришин Ю. В. Наукові досліджен-

ня у фізичному вихованні та спорті: навч. посіб. Кам’янець-

Подільський: ПП Видавництво «Оіюм»», 2012. 280 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-03

Як цитувати

Ляска, О. П. (2019). ОСОБЛИВІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «РЕАБІЛІТАЦІЯ ТА РЕКРЕАЦІЯ У САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ЗАКЛАДАХ» У ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРА З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (12), 43–49. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.43-49