МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ШВИДКОСТІ ТА ГНУЧКОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ФУТБОЛУ

Автор(и)

  • О. В. Куценко ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний університет імені Григорія Сковороди», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.39-42

Ключові слова:

молодші школярі, методика, розвиток, швидкість, гнучкість, футбол.

Анотація

Встановлено, що сучасні тенденції функціонування фізичної
культури спрямовані на дотримання принципів гуманізму у відповід-
ності з інтересами та потребами учнів, що може бути застосоване у
практиці фізичного виховання школярів тільки за умов впровадження
спортивно-оздоровчих секцій. В такому випадку одним з пріоритетів
серед специфічної рухової діяльності у хлопчиків є футбол, засоби
якого у молодшому шкільному віці, повинні бути активізовані для
розвитку швидкості та гнучкості.
Розроблені методичні рекомендації для розвитку швидкості та
гнучкості хлопчиків 7–9 років в процесі занять футболом передбача-
ють наявність науково обґрунтованих засобів вирішення поставлених
завдань, способів їх застосування як у спеціально-підготовчій, так і
у навчально-тренувальній (основній) частині за умов різних методів
організації занять.

Посилання

Віхров К.Л. Футбол у школі. Київ.: Комбі ЛТД, 2002. – 256 с.

Волков В.Л. Оздоровчо-виховна програма «Козацький шлях»: об-

ґрунтування, перспективи, упровадження, Фізичне виховання,

спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. Збірник науко-

вих праць Східноєвропейського Національного університету імені

Лесі Українки. – №2 (34). – 2016. – С. 5–11.

Галай М.Д. Диференціація фізичних навантажень молодших

школярів у процесі навчання вправ з м’ячем, автореф. пед.н.,

00.02 – Теорія та методика навчання (фізична культура, основи

здоров’я), Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – 17 с.

Москаленко Н. В. Теоретико-методичні засади інноваційних тех-

нологій в системі фізичного виховання молодших школярів: авто-

реф. дис. на здобуття наук. ступеня док. наук з фіз. вих. і спорту:

спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп

населення – Київ, 2009. – 42 с.

Ніколаєнко В.В. Система багаторічної підготовки футболістів до

досягнення вищої спортивної майстерності: автореф., 24.00.01 –

Олімпійський і професійний спорт, Київ, НУФВСУ, 2015. – 38 с.

Braunwald E. Heart Disease. A Textbook of Cardiovascular Medicine –

edit. Philadelphia. 1992. Vol. 2. – Р. 161-169.

Bouchard C. Testing anaerobic power and capacity. Physiological

Testing of the high-performance Athlete. - Human kinetics, 1991. –

P. 175-221.

Brooks D.S. Program design for personal trainer: Bridging theory into

application – Human kinetics. – 1997. – 328 p.

Costill D.L. Muscle fiber composition and enzyme activities in elite

female distance runners. International journal of sport medicine. –

– № 8 (suppl. 2). – P. 103–106.

Taboga J. A. Zsprawnosci fizyczney – Warschawa: Ipsylon, 1995. – 414 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-30

Як цитувати

Куценко, О. В. (2019). МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ШВИДКОСТІ ТА ГНУЧКОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ФУТБОЛУ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (12), 39–42. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2019-12.39-42