ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%25pКлючові слова:
освітнє середовище, олімпійська освіта, майбутні учителі фізичної культури, інтерактивні методи навчання.Анотація
У статті розглядається роль освітнього середовища у
формування позивної мотивації майбутніх учителів фізичної
культури до олімпійської освіти молодших школярів. Визначено
сутність понять «середовище», «освітнє середовище». Описано
особливості створення освітнього середовища на факультетах
фізичної культури, яке забезпечується шляхом використання
активних та інтерактивних методів навчання у різних видах
аудиторної і позааудиторної діяльності студентів. Обґрунтовано
використання інтерактивних форм, методів та засобів навчання,
а також доведено високий потенціал факультетів фізичної
культури у створенні освітнього середовища, спрямованого на
формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до
олімпійської освіти молодших школярів.
Посилання
Гагарин С.С. Формирование готовности студентов вузов физической культуры к воспитательной деятельности на основе идей олимпизма : диссертация ... кандидата педагогических наук : 13.00.08 / Гагарин Сергей Сергеевич; [Место защиты: Сарат. гос. ун-т им. Н.Г. Чернышевского].– Волгоград, 2010. – 183 с.: ил. РГБ ОД, 61 10-13/1763.
Гуска М.Б. Теорія і методика викладання рухливих ігор і забав:
навчально-методичний посібник / М. Б. Гуска, М. В. Зубаль, М. В. Гуска, В. Й. Мазур. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2011. – 400 с.
Єрмолова В.М. Олімпійська освіта в школі / В. М. Єрмолова. – К:,
– 85 с.
Єрмолова В.М. Олімпійська освіта: теорія і практика: навч. посіб. /
В. М. Єрмолова. – К., 2011. – 335 с.
Макар Л.М. Супність освітнього середовища в педагогічному
процесі Педагогіка формування творчої особистості у вищій
і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / Л. М. Макар / [редкол.:
Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2013. –
Вип. 30 (83). – С. 229-236.
Олимпийский спорт: в 2 Т / В. Н. Платонов, М. М. Булатова,
С. Н. Бубка [и др.]; под общ. ред. В. Н. Платонова. – К. : Олимп. л-ра, 2009. – Т 1. –736 с.
Олимпийский спорт: в 2 Т / В. Н. Платонов, М. М. Булатова,
С. Н. Бубка [и др.]; под общ. ред. В. Н. Платонова. – К.: Олимп. л-ра,
– Т 2. – 696 с. : – Библиогр. : С. 685-695.
Платонов В.Н. Олимпийский спорт: в 2 кн. / В. Платонов, С. Гуськов. – К.: Олимпийская литература, 1994. – Кн. 1. – 496 с.
Солопчук М.С. Історія фізичної культури і спорту: навчальний
посібник / М. С. Солопчук. – Кам’янець-Подільський: «Абетка-
НОВА», 2001. – 236 с.
Солопчук М.С. Олімпійська освіта: навчально-методичний
посібник / М. С. Солопчук, А. О. Боднар. – Кам’янець-Подільський:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана
Огієнка, 2013. – 176 с.
Ткач Т.В. о світній п ростір о собистості : п сихологічний а спект :
монографія / Т. В. Ткач ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН
України. – К., Запоріжжя, 2008. – 272 с.
Ясвин В.А. Образовательная середа: от моделирования к
проектированию / В.А. Ясвин. – М.: Педагогика, 2008. – 347 с.