ВІКОВА СПРЯМОВАНІСТЬ КОПМЛЕКСНОГО ПЛАНУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДІЙ ПРИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • С.В. Сембрат Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна., Україна
  • В.В. Погребний Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%25p

Ключові слова:

фізична підготовка, фізичні якості, планування.

Анотація

У системі фізичного виховання дітей шкільного віку особливе
місце посідає фізична підготовка. Значну увагу в дослідженнях
різних авторів приділено змісту і структурі фізичної підготовки
дітей молодшого шкільного віку, її спрямованості та організації..
Багато авторів стверджує, що у фізичній підготовці дітей
на сучасному етапі не враховуються нові наукові положення,
а розроблена і рекомендована для впровадження в практику
система оцінки розвитку фізичних здібностей не сприяє їх
корекції та реалізації виховних і оздоровчих завдань у процесі
занять фізичною культурою.
Проте питання, пов’язані з комплексним вихованням
фізичних якостей, які є основою підвищення рівня фізичного
та психологічного здоров’я дітей молодшого шкільного віку,
не знайшли свого наукового обґрунтування, що значною
мірою гальмує підвищення ефективності фізичного виховання
молодших школярів.
Отже, актуальність дослідження зумовлена, з одного боку,
потребою спрямувати фізичне виховання молоді на досягнення
оздоровчих цілей, а з іншого – недосконалістю методики
комплексного розвитку фізичних здібностей, який є передумовою
міцного здоров’я дітей молодшого шкільного віку.

Біографії авторів

С.В. Сембрат, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна.

Кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри спортивних ігор

В.В. Погребний, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна

Старший викладач кафедри спортивних ігор

Посилання

Вільчковський Е.С. Навчальна робота з фізичної культури в 1–3

класах / Е. С. Вільчковський, М. П. Козленке // С. Ф. Цвек. – К. : Рад.

школа, 1989. – 223 с.

Волков Л.В. Физическое воспитание учащихся / Л. В. Волков. – К.:

Родная школа, 1988. – 184 с.

Выгодский Л.С. Проблемы возрастной периодизации детского развития / Л. С. Выгодский // Вопросы психологиию. – 1972. – №2. – с. 14-16.

Гужаловский А.А. Темпы роста физических способностей как

критерий отбора юных спортсменов / А. А. Гужаловський // Теория

и практика физической культуры. – 1979. – № 9. – С. 32-33.

Круцевич Т.Ю. Методы исследования индивидуального здоровья

детей и подростков в процессе физического воспитания /

Т. Ю. Круцевич // Олимпийская литература, 1999. – 231 с.

Куц А.С. Модельные показатели физического развития и физической подготовленности населения центральной Украины / А. С. Куц. – К., Искра, 1993. – 256 с.

Сергієнко Л.П. Тестування рухових здібностей школярів /

Л. П. Сергієнко. – К., Олимпийская литература, 2001. – 439 с.

Сембрат С.В. Ігрове спрямування фізичної підготовки дітей

молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих. і

спорту / С.В. Сембрат - Львів, 2003. - 21 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-04

Як цитувати

Сембрат, С., & Погребний, В. (2016). ВІКОВА СПРЯМОВАНІСТЬ КОПМЛЕКСНОГО ПЛАНУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДІЙ ПРИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%p