МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПСИХО(САМО)РЕГУЛЯЦІЇ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ШКОЛІ

Автор(и)

  • Т.М. Погребняк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна., Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%25p

Ключові слова:

фізичне виховання, школярі, психічне напруження, емоційне напруження, психічна саморегуляція.

Анотація

У статті подано літературні дані, в яких відмічається, що
психічна напруженість погіршує як результати навчальної
діяльності школярів, так і їхнє здоров’я, а тому вважається, шо
в даних умовах необхідно розвивати і вдосконалювати в дітей
не тільки фізичні, але й психічні якості і здібності і перш за все
одну із найважливіших – саморегуляцію. Позитивний вплив
засобів і методів психорегуляції на психічні і фізичні можливості
людини дає підстави до широкого впровадження і використання
їх в заняттях фізичними вправами на уроках фізичної культури
в школі.

Біографія автора

Т.М. Погребняк, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна.

Асистент кафедри теорії і методики фізичного виховання

Посилання

Амосов М.М. Енциклопедія Амосова, Алгоритм здоров’я. Людина

та суспільство / М. М. Амосов. – Донецьк : Сталкер, 2002. – 464 с.

Амосов Н.М. Раздумья о здоровье / Н. М. Амосов. – К. : Здоров’я,

– 150 с.

Волкова С.С. Азбука здоров’я в початковій школі / С. С. Волкова // Всеукр. науково-практична конференція «Здоров’я і освіта». – Львів, 2004. – Ч.1. – С. 6.

Глухов В.І. Фізкультура у формуванні здорового способу життя /

В. І. Глухов. – К. : Здоров’я, 2007. – 320 с.

Давиденко О.В. Основи програмування фізкультурно-оздоровчих

занять з дитячим контингентом / Е. В. Давиденко, В. П. Семененко,

Л. О. Фандікова. – Тернопіль : Астон, 2003. – 144 с.

Дуркин П.К. Научно-методические основы формирования у

школьников интереса к физической культуре : автореф. дис.

на соискание учёной степени канд. пед. наук : спец. 13.00.04 /

П. К. Дуркин. – Архангельск, 1995. – 43 с.

Закон України “Про фізичну культуру і спорт” : за станом на 22

серпня 2002 року / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К. : Парлам. вид-во, 2002. – 32 с. – (Серія “Закони України”).

Ващенко О. Історичний аспект розвитку проблеми виховання

здорового способу життя / О. Ващенко // Початкова школа. – 2003. –

№ 5. – С. 44-47.

Волков В.К. Современные и традиционные оздоровительные

системы / В. К. Волков // Теор. и практ. физ. культ. – 1996. – № 12. –

С. 45-47.

Давиденко О.В. Основи програмування фізкультурно-оздоровчих

занять з дитячим контингентом / Е. В. Давиденко, В. П. Семененко,

Л. О. Фандікова. – Тернопіль : Астон, 2003. – 144 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-07

Як цитувати

Погребняк, Т. (2016). МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПСИХО(САМО)РЕГУЛЯЦІЇ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ШКОЛІ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%p