АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ МЕТОДИКИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ФІЗИЧНИМ ВПРАВАМ

Автор(и)

  • Ю.С Костюк Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна., Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%25p

Ключові слова:

учні, фізичні вправи, психофізіологічні показники, баскетбол.

Анотація

У статті особлива увага приділяється методиці
диференційованого навчання учнів 5-9 класів сільських
малокомплектних шкіл засобами баскетболу. Висвітлено
специфіку навчально-виховного процесу у школах сільської
місцевості. Побудовано алгоритм навчання рухових умінь і
навичок у баскетболі для хлопців і дівчат середньої школи
з урахуванням найбільш інформативних для кожного віку
психофізіологічних показників розвитку організму. Основними
критеріями диференціації розробленої методики навчання
фізичних вправ у процесі занять баскетболом є вдосконалення
психофізіологічних показників, а саме: розвиток м’язових
відчуттів, швидкості рухових реакцій, вольових якостей,
максимального темпу рухів, різних характеристик уваги,
здатності до утримання стійкої пози, зорової та слухової пам’яті,
розумової працездатності.

Біографія автора

Ю.С Костюк, Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізичного виховання та рекреації

Посилання

Арефьєв В.Г. Основи теорії та методики фізичного виховання :

підручн. / В . Г. А рефьєв. – К ам’янець-Подільський :

П. П. Буйницький О. А., 2011. – 368 с.

Арефьєв В.Г. Основи теорії та методики фізичного виховання :

підручник / В. Г. Арефьєв. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова,

– 268 с.

Артюшенко А.О. Виховання вольових якостей в учнів середнього

шкільного віку в процесі занять фізичною культурою : автореф. дис.

… канд. пед. наук : спец. 13.00.07 – Теорія і методика виховання /

А. О. Артюшенко. – К., 2003. – 20 с.

Блодюк І. Методика проведення уроків фізичної культури в середніх класах за змістом варіативного модулю «Баскетбол» / І. Блодюк // Фіз. культура, спорт та фіз. реабілітація в суч. суспільстві : зб. статей. – Вінниця, 2011. – С. 20-22.

Круцевич Т.Ю. Теорія та методика фізичного виховання :

підручник для студ. вищ. навч. закл. фіз. вих. і спорту : в 2 т. / ред.

Т. Ю. Круцевич. – К. : Олімпійська література, 2008. – Т. 1 : Загальні

основи теорії і методики фіз. виховання. – 392 с. ; Т. 2 : Методика фіз. виховання різних груп населення. – 368 с.

Лях В.И. Координационные способности : диагностика и развитие :

уч. пособ. / В. И. Лях. – М. : Дивизион, 2006. – 290 с.

Платонов В.Н. Координация спортсмена и методика её

совершенствования : учеб.-метод. пособ. / В. Н. Платонов,

М. М. Булатова. – К. : КГИФК, 1992. – 54 с.

Тимошенко О.В. Розвиток швидкості і точності ігрових дій у

дівчаток 10-14 років, які займаються баскетболом : дис. … канд. наук

з фіз. вих. та спорту : 24.00.02 / О. В. Тимошенко. – К., 1999. – 159 с.

Холодов Ж.К. Теория и методика физического воспитания и спорта : учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений / Ж. К. Холодов,

В. С. Кузнецов. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Издательский центр

«Академия», 2002. – 480 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-20

Як цитувати

Костюк, Ю. (2016). АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ МЕТОДИКИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ФІЗИЧНИМ ВПРАВАМ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%p