ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ

Автор(и)

  • Л.Д. Гурман Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна., Україна
  • О.М. Вергуш Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна., Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%25p

Ключові слова:

старшокласники, позакласна робота, фізичне виховання, фізична підготовленість, навчально-виховний процес, вчитель фізичної культури.

Анотація

Однією з важливих умов ефективності фізичного виховання
у позакласній роботі є формування в старшокласників ліцеїв та
гімназій позитивного ставлення до занять фізичною культурою
в позакласній роботі. А вирішення проблеми впровадження
фізичної культури як невід’ємної частини здорового способу життя
в повсякденний побут старшокласників неможливе без розвитку
їх позитивного ставлення до фізкультурно-оздоровчої діяльності.
У даній статті розглядаються особливості організації
фізичного виховання в специфічних умовах ліцеїв та гімназій
у позакласній роботі; визначається суть, основних напрямів та
форм позакласної роботи з фізичного виховання старшокласників
ліцеїв та гімназій у позакласній роботі; обґрунтовуються
організаційно-педагогічні умови, необхідні для забезпечення
ефективності фізичного виховання старшокласників ліцеїв та
гімназій у позакласній роботі.

Біографії авторів

Л.Д. Гурман, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна.

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач
кафедри легкої атлетики з методикою викладання

О.М. Вергуш, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна.

Викладач кафедри легкої атлетики з методикою викладання

Посилання

Антропова А.П. Индивидуализация процесса осуществления

здоровьесберегающей функции физического воспитания детей

старшего дошкольного возраста: автореф. дис… канд. пед. наук /

А.П. Антропова. − Челябинск, 2001. − 21 с.

Бех І.Д. Виховання особистості (у 2-х томах): Особистісно

орієнтований підхід: науково-практичні засади. ― К.: Либідь,

― Т. 2. ― 344 с.

Виленский М.Я. Основные сущностные характеристики

педагогической технологии формирования физической культуры

личности / М. Я. Виленский, Г. М. Соловьёв. // Физическая культура:

воспитание, образование, тренировка. − 2012. − № 3. − С. 2-7.

Гурман Л.Д. Педагогічні умови підвищення рівня фізичної

підготовленості старшокласників у процесі позакласної роботи:

дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л. Д. Гурман. ― К., 1997. ― 191 с.

Леонов О.З. Шляхи підвищення ефективності позакласної роботи

з фізичного виховання // Фізичне виховання в школі. ― 2000. ―

№ 3. ― С. 21-24.

Сущенко Л.П. Професійна підготовка майбутніх фахівців

фізичного виховання та спорту (теоретико-методологічний аспект):

Монографія. ― Запоріжжя: Запорізький державний університет,

― 443 с.

Теория и методика физического воспитания. В 2-х томах.- Т.1. / Под ред. Т. Ю. Круцевич. ― К.: Олимпийская литература, 2003. ― 424 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-29

Як цитувати

Гурман, Л., & Вергуш, О. (2016). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%p