СУЧАСНІ ОЗДОРОВЧІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2015-0.%25pКлючові слова:
освітній процес, оздоровчі технології, дошкільнята, модель, структура.Анотація
Фізичне виховання дошкільнят – організований процес, спрямований на їх фізичний розвиток, рухову, фізичну підготовку до творчої життєдіяльності, набуття знань, умінь та навичок з фізичної культури. Його пріоритетні завдання – формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я дітей через комплекс оздоровчих засобів. Наповнення занять з фізичної культури, ранкової гімнастики та інших форм роботи різноманітними рухами в комплексі з традиційними та нетрадиційними оздоровчими технологіями збагатять дітей знаннями про особисте здоров’я, сформують у них уміння та навички оздоровлення та відновлення власного організму. У статті приділяється пріоритетна увага здоров’язбережувальній парадигмі виховання дошкільнят, яка полягає насамперед у тому, щоб навчити самих дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, дбати про нього, розрізняти різні його стани, вміти надавати собі найпершу допомогу, прагнути до здорового способу життя. Висвітлюється модель впровадження здоров’яформувальної і здоров’язбережувальної технології в освітній простір.
Посилання
Богініч О. Фізичне виховання дітей дошкільного віку засобами гри / О. Бо гініч. – К. : СП «ЧИП», 2001. – 140 с.
Як виростити дитину здоровою: Посібник для батьків, учнів молодшого шкільного віку / Л. Молодова, Т. Бойченко, Н. Колотій та ін. – К. : Прем’єр-Медіа, 2004. – С. 6-18.
Кочетов О. Фізична культура і здоров’я сім’ї / О. Кочетов, І. Козетов, Ю. Тупіца // Фізичне виховання в школі. – 1999. – №2. – С. 52.
Денисенко Н.Ф. Оздоровчі технології – в освітній процес / Н.Ф. Денисенко // Дошкільне виховання. – 2009. – №11. – С. 7-11.