ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ГРИ У ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • В. І. Наумчук кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теоретичних основ і методики фізичного виховання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Україна.,

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2015-0.%25p

Ключові слова:

становлення особистості, структура особистості, педагогічні можливості гри, функції гри.

Анотація

Висвітлено узагальнену інтегративну модель структури особистості. Розкрито вплив гри на становлення особистості через основні категорії педагогіки – освіту, навчання, виховання, розвиток та соціалізацію. Визначено базові функції гри, які відповідають основним напрямкам реалізації педагогічних можливостей гри у процесі становлення особистості.

Посилання

Анисимов О.С. Рефлексивная акмеология : учебно-методическое пособие / О.С. Анисимов ; под общ. ред. А.А. Деркача. – М. : Изд-во РАГС, 2007. – 218 с.

Бех І.Д. Виховання особистості : підручник / І.Д. Бех. – К. : Либідь, 2008. – 848 с.

Ильясов Р.Р. Игра как предмет философского познания: онтологический и гносеологический аспекты : дис. … доктора философ. наук : 09.00.01 / Р.Р. Ильясов. – Уфа, 2006. – 326 с.

Ковалев А.Г. Психология личности / А.Г. Ковалев. – М. : Просвещение, 1970. – 392 с.

Кукушин B.C. Теория и методика обучения / B.C. Кукушин. – Ростов н/Д. : Феникс, 2005. – 474 с.

Куликова Л.В. Коллективная игра в воспитательной системе школы : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика» / Л.В. Куликова. – Владимир, 1999. – 22 с.

Лемко Г.І. Значення гри для виховання дитини / Г.І. Лемко // Materialy IV Mezinarodni vedecko-prakticka konference «Zpravyvedeckeideje – 2008». – Dil 7. – Pedagogika. Psychologie a sociologie. Hudba a zivot. – Praha : Publishing House «Educationand Science» s.r.o., 2008. – S. 47-50.

Игры – обучение, тренинг, досуг / под ред. В.В. Петрусинского. – М. : Новая школа, 1994. – 300 с.

Платонов К.К. Структура и развитие личности / К.К. Платонов. – М. : Наука, 1986. – 256 с.

Репринцева Е.А. Игра как социокультурный и педагогический феномен : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / Е.А. Репринцева. – Курск, 2005. – 508 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1989. – Т. 2. – 328 с.

Шмаков С.А. Игра учащихся как педагогический феномен культуры : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01/ С.А. Шмаков. – М., 1997. – 409 с.

Meinberg E. Hauptproblemeder Sportpädagogik: Eine Einführung / E. Meinberg. – Darmstadt : Wissenschaftliche Buchgesellschaft, 1991. – 320 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-26

Як цитувати

Наумчук, В. І. (2015). ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ГРИ У ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2015-0.%p