ПРОЦЕС ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2015-0.%25pКлючові слова:
фізичне виховання, ефективність навчання, гігієнічне обґрунтування, фізичне навантаження, студенти.Анотація
У статті автори досліджують теоретичні аспекти сучасного стану процесу фізичного виховання студентської молоді. Здійснено аналіз літературних джерел та практичного досвіду функціонування системи фізичного виховання у вузі, намічено шляхи подальших наукових розвідок.
Посилання
Комплексна програма «Фізичне виховання – здоров’я нації» (2005-2011 рр.)
Белякова Р.Н. Диференційована програма оздоровлення студентів спеціальних медичних груп засобами фізичної культури / Р.Н. Белякова, В.В. Тимошенків, О. М. Тимошенкова. – Мінськ, 2001. – 124 с.
Чермен К.Д. Теорія і методика фізичної культури: опорні схеми : [навчальний посібник] / К.Д. Чермен. – М. : Радянський спорт, 2005. – 144 с.
Левків В.І. Шляхи оптимізації фізичного виховання в освітніх закладах / В.І. Левків // Актуальні проблеми організації фізичного виховання студентської та учнівської молоді. – Львів, 2001. – С. 56-58.
Рудниченко М.М. Оздоровче значення рухової активності студентів і учнів шкіл / М.М. Рудниченко // Актуальні проблеми організації фізичного виховання студентської та учнівської молоді. – Львів, 2001. – С. 56-58.
Гребенюк Г.Є. Загальна характеристика ступеневої системи професійної освіти України / Г.Є. Гребенюк // Неперервна професійна освіта: проблема, пошуки, перспективи : [монографія] / за ред. І.А. Зязюна. – К. : Віпол, 2000. – С. 204-228.