ФОРМУВАННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ НА ОСНОВІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2015-0.%25pКлючові слова:
ліцеїст, ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою, фізкультурно-освітнє середовище, національно-патріотичне виховання.Анотація
В статті розкрито зміст та особливості побудови й реалізації фізкультурно-освітнього середовища ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою через призму сучасних підходів до національно-патріотичного виховання.
Посилання
Бесарабчук Г.В. Структурно-методологічні основи педагогічної моделі формування готовності учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в армії засобами фізичної культури / Г.В. Бесарабчук // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини / [редкол.: М.С. Солопчук (відп. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – С. 126-136.
Манжей И.В. Средоориентированный подход в физическом воспитании / И.В. Манжей // Теория и практика физической культуры. – 2005. – №8. – С. 7-11.
Haказ МОН України № 641 від 16 червня 2015 року «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах» – Режим доступу : ttp://osvita.ua/legislation/Ser_osv/47154/
Щетинина С.Ю. Принципы интеграции воспитательной и физкультурно-спортивной среды / С.Ю. Щетинина // Теория и практика физической культуры. – 2013. – №3. – С. 15-18.
Ясвин В.А. Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища: від моделювання до проектування /
В.А. Ясвин. – М. : Смысл, 2001. – 365 с.