Дослідження рівня сформованості олімпійської освіти у студентів фізкультурних факультетів вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • Микола Солопчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Аліна Боднар Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25p

Ключові слова:

олімпійська освіта, олімпійський рух, олімпізм, педагогічний процес.

Анотація

Дослідження присвячене проблемі вивчення рівня сформованості олімпійської освіти у студентів факультетів фізичного виховання вищих навчальних закладів, а також визначення готовності майбутніх фахівців до реалізації педагогічної діяльності, спрямованої на залучення дітей і учнівської молоді до ідеалів й цінностей олімпізму. Встановлено, що значна кількість респондентів вважають за необхідне підвищити свій рівень знань із питань олімпійської освіти.

Біографії авторів

Микола Солопчук, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

кандидат педагогічних наук, професор, заслужений працівник фізичної культури і спорту України, декан факультету фізичної культури, завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання та здоров’я людини

Аліна Боднар, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання та здоров’я людини

Посилання

Булатова М.М. Олімпійська освіта : метод. рек. / М.М. Булатова. – К., 2002. – 37 с.

Булатова М.М. Система Олимпийского образования в Украине (1991– 2006): методология и практические результаты / М.М. Булатова // Современный олимпийский спорт и спорт для всех : материалы Х Международной науч. конф. – Гданск, 2006. – С. 38-41.

Дудкін В.Ю. Олімпійська освіта в процесі підготовки фахівців сфери «Фізичне виховання і спорт» у спеціалізованих вищих навчальних закладах України / В.Ю. Дудкін // Молода спортивна наука України : у 5-ти томах. – Львів, 2009. – Т. 4. – С. 57-61.

Єрмолова В.М. Олімпійська освіта: теорія і практика : навч. посіб. / В.М. Єрмолова. – К., 2011. – 335 с.

Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті // Освіта. – 2002. – 24 квіт. – 1 трав. (№ 26). – С. 2-4.

Поликарпова Г.М. Олимпийское образование и воспитание как предмет педагогического исследования : дис. … доктора пед. наук : 13.00.01 / Поликарпова Галина Михайловна. – Великий Новгород, 2003. – 337 с.

Рагозина Г.А. Технология подготовки кадров для реализации олимпийского образования детей и учащейся молодежи : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Рагозина Галина Анатольевна. – СПб., 2002. – 168 с.

Сергеев В.Н. Гуманистическая направленность реализации олимпийского образования : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергеев Вячеслав Николаевич. – Волгоград, 2000 – 176 с.

Фізична культура в школі: 5-11 класи : методичний посібник / за заг. ред. С.М. Дятленка. – К. : Літера ЛТД, 2011. – 368 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-26

Як цитувати

Солопчук, М., & Боднар, А. (2014). Дослідження рівня сформованості олімпійської освіти у студентів фізкультурних факультетів вищих навчальних закладів. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%p