Організація здоров’язбережувального процесу у ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25pКлючові слова:
модель фахової підготовки, педагогічні умови, здоров’язбережувальні технології.Анотація
У статті розглянуто питання створення здоров’язбережувального середовища у вищому навчальному закладі. Розкрито причини недостатньої підготовки майбутніх педагогів до проведення здоров’язбережувальної діяльності та шляхи усунення недоліків в освітньому процесі вищого навчального закладу. Вказано складові підсилення підготовки майбутнього вчителя до здоров’язбережувальної діяльності.
Посилання
Башмакова Е.А. Реализация здоровьесберегающей педагогики в образовательном процессе / Е.А. Башмакова // Среднее профессиональное образование. – 2007. – №3. – С. 45-46.
Божедомова С.В. Технология формирования готовности студентов к использованию здоровьесберегающих технологий в профессиональной деятельности / С.В. Божедомова // Актуальные вопросы современной науки: сб. материалов XIII международной научно-практической конференции. – Таганрог, 31 окт. 2011 г. – Таганрог : Спутник+, 2011. – С. 110-118.
Ващенко О. Готовність вчителя до використання здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі / О. Ващенко, С. Свириденко // Здоров’я та фізична культура. – 2006. – №8. – С. 1-6.
Пентюхин В.И. Педагогическая технология формирования здоровьесберегающих компетенций будущих учителей физической культуры : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.08 – теория и методика профессионального образования / В.И. Пентюхин. – Самара, 2010. – 24 с.
Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій : навч. посіб. / О.М. Пєхота та ін. – К. : А.С.К., 2003. – 240 с.
Сущенко Л.П. Соціальні технології культивування здорового способу життя людини / Л.П. Сущенко; Запоріз. держ. ун-т. – Запоріжжя, 1999. – 308 с.
Тимошенко О.В. Оптимізація професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури : монографія / Олексій Валерійович Тимошенко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. – 420 с.