Різні сторони підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25pКлючові слова:
професійна підготовка, здоровий спосіб життя, міжпредметні зв’язки, самостійна робота, педагогічна практика.Анотація
В статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до формування здорового способу життя молодших школярів. Зазначено, що підготовка студентів до виконання основних функцій педагога стосовно формування здорового способу життя школярів може бути більш ефективною, якщо такі види їх діяльності, як навчальна робота, самостійна робота і виробнича практика, зорієнтовані на підготовку майбутніх фахівців до виконання відповідних функцій шкільного вчителя ще на етапі вузівської освіти.
Посилання
Вергасов В.М. Активизация познавательной деятельности студентов в высшей школе / В.М. Вергасов. – К. : Высшая школа, 1985. – С. 40-62.
Козаков В.А. Самостоятельная работа студентов / В.А. Козаков. – К. : Высшая школа, 1990. – С. 125-140.
Кремень В.Г. Підготовка вчителя в умовах переходу загальноосвітньої школи на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання / В.Г. Кремень // Вища школа. – 2003. – № 1. – С. 3-11.
Максимова В.Н. Межпредметные святи в процессе обучения / В.Н. Максимова. – М. : Просвещение, 1988. – С. 76-94.
Сущенко Л.П. Про професійне самовизначення майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л.П. Сущенко // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. / редкол.: Т.І. Сущенко (відп. ред.). – К. ; Запоріжжя, 2004. – Вип. 31. – C. 383-389.
Шиян Б.М. Теоретико-методичні основи підготовки вчителів фізичного виховання в педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / Б.М. Шиян ; Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – К., 1997. – 45 с.
Шкребтій Ю.М. Про врегулювання системи фізичної культури і спорту в Україні / Ю.М. Шкребтій // Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи / за ред. М. Лук’янченка, Ю. Шкребтія, Е. Боляха, А. Матвєєва. – Дрогобич : КОЛО, 2005. – С. 13-26.