Музика як засіб мотивації для активізації учнів на заняттях фізичного виховання (з досвіду польських шкіл)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25pКлючові слова:
музика, фізичні вправи, ритміка, заняття фізичного виховання, учні.Анотація
У статті висвітлюється роль музики як засобу мотивації учнів до активної рухової діяльності на заняттях фізичного виховання. Проаналізовано новаторські концепції видатних музикантів-педагогів Е. Далькроза, Р. Лабана, К. Орфа. Розглянуто особливості підбору музики з врахуванням специфіки фізичних вправ і структури занять фізичної культури.
Посилання
Ильин Е. Мотивация и мотивы / Е. Ильин. – СПб. : Питер., 2000. – 508 с.
Костюк Г. Развитие и воспитание. Общие основы педагогики / Г. Костюк. – М. : Просвещение, 1977. – 260 с.
Леонтьев А. Проблемы развития психики / А. Леонтьев. – М. : Просвещение, 1981. – 583 с.
Ротерс Т. Теорія та методика розвитку особистості школяра на заняттях з ритміки в загальноосвітньої школі / Т. Ротерс. – Луганськ : Альма Матер, 2001. – 279 с.
Gniewkowski W. Gimnastyka twórcza (ekspresywna) dla dzieci i młodzieży niedostosowanej «Wychowanie Fizyczne i Higiena Szkolna», 1974, nr 9, s. 16-24.
Dalkrose E., Pisma wybrane, WSiP, Warszawa 1992, s. 138.
Dencikowa B., Muzyka jako jedna z form intensyfi kujących zajęcia ruchowe, Lider 2008, nr 9, s. 117-118.
Drabik J., Krótko o znaczeniu aktywności fi zycznej, dłużej o przyczynach jej braku, Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne, 2003, nr 4, s. 15-16.
Orff K., Keetman K., Schulwerc, Mainz, 1954, s. 170 s.