Використання засобів масової інформації як способу організації олімпійської освіти
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25pКлючові слова:
засоби масової інформації, олімпійська освіта, олімпізм, олімпійський рух.Анотація
Дослідження присвячене проблемі використання засобів масової інформації як способу організації олімпійської освіти. Розкрито роль засобів масової інформації щодо отримання різними соціально-демографічними групами населення інформації з олімпійської тематики. Встановлено, що засоби масової інформації є основним джерелом отримання знань з олімпійської тематики для всіх соціально-демографічних груп населення. Наведено результати опитування, в яких основним джерелом інформації є телебачення, сьогодні більшість респондентів вказують на мережу Інтернет.
Посилання
Булатова М.М. Олімпійська освіта у системі навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів України / М.М. Булатова, В.М. Єрмолова. – К. : Олімпійська література, 2007. – 44 с.
Георгиадис К. Теоретичиские основы олимпийского образования / Костас Геориадис // Наука в олимпийском спорте. – 2007. – №2. – С. 3-16.
Гуськов С.И. Телевидение и спорт / С.И. Гуськов, С.С. Гуськов. – М. : Полиграф, 2000. – 336 с.
Єрмолова В.М. Олімпійська освіта: теорія і практика : навч. посіб. / В.М. Єрмолова. – К., 2011. – 335 с.
Єрмолова В.М. Fair Play – чесна гра / В.М. Єрмолова // Фізичне виховання в школі. – 2009. – № 3. – С. 36-39.
Кубертен П. Олимпийские мемуары / П. Кубертен. – Олимпийская литература, 1997. – 180 с.
Кун Л. Всеобщая история физической культуры и спорта / Л. Кун. – М. : Радуга, 1982. – 399 с.
Лубышева Л.И. Социальная роль спорта в развитии общества и социализации личности / Л.И. Лубышева // Физкультура и спорт. – 2007. – №3.
Лукащук В.І. Трансформація спорту: від забави до індустрії / В.І. Лукащук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2009. – № 2. – С. 130-149.