Структурно-методологічні основи педагогічної моделі формування готовності учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в армії засобами фізичної культури

Автор(и)

  • Геннадій Бесарабчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25p

Ключові слова:

ліцеїст, ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою, педагогічна модель, спосіб життя ліцеїста, освітні технології, принципи, компоненти готовності ліцеїста.

Анотація

В статті розкриті структурно-методологічні основи педагогічної моделі формування готовності учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в армії засобами фізичної культури.

Біографія автора

Геннадій Бесарабчук, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

заступник декана факультету фізичної культури з наукової роботи та інформатизації навчального процесу, старший викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання та здоров’я людини

Посилання

Бесарабчук Г.В. Педагогічні умови підвищення ефективності виховного впливу на формування у ліцеїстів готовності до служби в армії через інформатизацію спортивно-масової роботи / Г.В. Бесарабчук // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини / [редкол.: П.С. Атаманчук (відп. ред.) та ін.] – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. – С. 33-38.

Валеологічна освіта та виховання: сучасні підходи, доступність і шляхи їх розвитку в Україні : збірник науково-практичних статей / за заг. ред. В.М. Оржеховського. – К. : Майстер, 1999. – 120 с.

Васильева Н.В. Комплексный подход к организации здоровьесозидающего учебного процесса / Н.В. Васильева // Служба здоровья образовательного учреждения: методическое обеспечение деятельности специалистов : сборник методических материалов / Служба здоровья образовательного учреждения: от замысла до реализации : учебно-метод. комплект / под науч. ред. М.Г. Колесниковой. – СПб. : СПбАППО, 2006. – Вып. 2. – С. 5-8.

Іванов В.І. Фізична підготовка в системі військово-професійного навчання як педагогічна проблема / В.І. Іванов // Наука і оборона. – 2001. – №1. – С. 47-49.

Сизен Т.В. Формирование основ социально-валеологической культуры старшеклассников в молодежной среде общеобразовательной школы : автореф. дис. на соиск. научной степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания» (социальное воспитание в разных образовательных областях и на всех уровнях системы образования) / Т.В. Сизен ; Российский государственный социальный университет. – М., 2008. – 32 с.

Сухушин М.П. Військово-патріотичне виховання молоді : підручник / М.П. Сухушин, В.О. Палагеша. – К. : Слово, 2009. – 488 с.

Тарапата Н.И. Валеологические аспекты организации и проведения учебно-воспитательного процесса в медицинском лицее / Н.И. Тарапата, Б.Г. Попов, Т.В. Латышева // Здоровье и образование: проблемы и перспективы : материалы всеукраинской научно-методической конференции / под ред. А.Г. Рыбковского. – Донецк : ДонГУ, 2000. – С. 106.

Томчук М.І. Психологія готовності учнів до служби у Збройних Силах України / М.І. Томчук. – В., 1993. – Ук 93. – 166 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-05

Як цитувати

Бесарабчук, Г. (2014). Структурно-методологічні основи педагогічної моделі формування готовності учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в армії засобами фізичної культури. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%p