Структурно-методологічні основи педагогічної моделі формування готовності учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в армії засобами фізичної культури
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25pКлючові слова:
ліцеїст, ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою, педагогічна модель, спосіб життя ліцеїста, освітні технології, принципи, компоненти готовності ліцеїста.Анотація
В статті розкриті структурно-методологічні основи педагогічної моделі формування готовності учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в армії засобами фізичної культури.
Посилання
Бесарабчук Г.В. Педагогічні умови підвищення ефективності виховно-
го впливу на формування у ліцеїстів готовності до служби в армії через
інформатизацію спортивно-масової роботи / Г.В. Бесарабчук // Вісник
Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини / [редкол.: П.С. Атаманчук
(відп. ред.) та ін.] – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський на-
ціональний університет імені Івана Огієнка, 2012. – С. 33-38.
Валеологічна освіта та виховання: сучасні підходи, доступність і шля-
хи їх розвитку в Україні : збірник науково-практичних статей / за заг.
ред. В.М. Оржеховського. – К. : Майстер, 1999. – 120 с.
Васильева Н.В. Комплексный подход к организации здоровьесози-
дающего учебного процесса / Н.В. Васильева // Служба здоровья
образовательного учреждения: методическое обеспечение деятель-
ности специалистов : сборник методических материалов / Служба
здоровья образовательного учреждения: от замысла до реализации :
учебно-метод. комплект / под науч. ред. М.Г. Колесниковой. – СПб. :
СПбАППО, 2006. – Вып. 2. – С. 5-8.
Іванов В.І. Фізична підготовка в системі військово-професійного на-
вчання як педагогічна проблема / В.І. Іванов // Наука і оборона. –
– №1. – С. 47-49.