Використання сучасних здоров’язбережувальних технологій в роботі з дітьми раннього віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25pКлючові слова:
здоров’язбережувальні технології, діти раннього віку.Анотація
У статті розкрито та обґрунтовано зміст теоретико-методичних основ використання сучасних здоров’язбережувальних технологій, що використовуються у роботі з дітьми раннього віку. Проаналізовано засоби, форми роботи та нові інноваційні оздоровчі технології.
Посилання
Ахутина Т.В. Здоровьесберегающие технологии обучения : индивидуально-ориентированный подход / Т.В. Ахутина. // Школа здоровья. – 2000. – №2. – С. 21-28.
Вільчковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Е.С. Вільчковський, О.І. Курок. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2004. – 428 с.
Нетрадиційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Г.І. Григоренко, Н.Ф. Денисенко, Ю.О. Коваленко, Н.В. Маковецька. – Запоріжжя : ЗНУ, 2006. – 116 с.
Організація оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі / укл. Л.А. Швайка. – Х. : Основа, 2008. – 253 с.
Терехова М. Учимся быть здоровыми / М. Терехова // Пралиска – 2008. – № 8. – С. 32-33.