Використання сучасних здоров’язбережувальних технологій в роботі з дітьми раннього віку

Автор(и)

  • Сергій Бабюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%25p

Ключові слова:

здоров’язбережувальні технології, діти раннього віку.

Анотація

У статті розкрито та обґрунтовано зміст теоретико-методичних основ використання сучасних здоров’язбережувальних технологій, що використовуються у роботі з дітьми раннього віку. Проаналізовано засоби, форми роботи та нові інноваційні оздоровчі технології.

Біографія автора

Сергій Бабюк, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання та здоров’я людини

Посилання

Ахутина Т.В. Здоровьесберегающие технологии обучения : индивидуально-ориентированный подход / Т.В. Ахутина. // Школа здоровья. – 2000. – №2. – С. 21-28.

Вільчковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Е.С. Вільчковський, О.І. Курок. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2004. – 428 с.

Нетрадиційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Г.І. Григоренко, Н.Ф. Денисенко, Ю.О. Коваленко, Н.В. Маковецька. – Запоріжжя : ЗНУ, 2006. – 116 с.

Організація оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі / укл. Л.А. Швайка. – Х. : Основа, 2008. – 253 с.

Терехова М. Учимся быть здоровыми / М. Терехова // Пралиска – 2008. – № 8. – С. 32-33.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-08

Як цитувати

Бабюк, С. (2014). Використання сучасних здоров’язбережувальних технологій в роботі з дітьми раннього віку. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2014-0.%p