Особливості формування здорового способу життя учнів основної школи на основі аналізу їх психолого-педагогічної характеристики

Автор(и)

  • Василь Мазур Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Сергій Рябцев Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%25p

Ключові слова:

здоровий спосіб життя, психолого-педагогічні характеристики.

Анотація

В статті автори висвітлюють напрямки формування здорового способу життя учнів основної школи на основі аналізу їх психологічної характеристики.

Біографії авторів

Василь Мазур, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

заступник декана факультету фізичної культури з виховної роботи, викладач кафедри спорту і спортивних ігор

Сергій Рябцев, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

викладач кафедри фізичного виховання

Посилання

Закопайло С.А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С.А.Закопайло // Наука і сучасність. Зб. наук. праць Національного педагогічного університету ім. М.П.Дра гоманова. – К.: Логос, 2002. – Т. ХХХ. – С. 16.

Зубалій М.Д. Соціокультурні фактори фізичного виховання шкільної молоді / М.Д.Зубалій, Л.Д.Гурман // Шляхи оптимізації практичної результативності процесу фізичного виховання школярів: Зб. теорет. та метод. матеріалів. – Хотин – Кам’янець-Подільський, 2000. – С. 26.

Кузьменко В.Ю. Проблеми самоактуалізації особистості в контексті виховання здорового способу життя // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. праць. Книга I. – К., 2002. – С. 153-158.

Левківська О.П. Психологічні засади формування у підлітків здорового способу життя // Психологічні стратегії в освітньому просторі: Зб. наук. праць. – К.: Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Бориса Грінченка, 2000. – С. 24.

Охрімчук С.Ю. Рухова активність як основний компонент соціально здорового способу життя // Соціологічна наука і освіта в Україні: Зб. наук. праць / Укл. В.І.Судаков, М.В.Туленков. – К.: МАУП, 2000. – Вип. I. Концептуальні засади становлення та розвитку соціологічної науки і освіти в Україні. – С. 13.

Фесюк О.П. Самооцінка школярами власної вихованості і культури здоров’я // Актуальні проблеми оздоровчої фізичної культури, фізичної реабілітації та валеології у сучасних умовах: Збірник наукових праць. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 1999. – С. 32.

Щербак П.І. Інтегрований підхід до організації уроків фізичної культури як засіб оптимізації здорового способу життя учнів // Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи: Зб. наук. статей ІІ Міжнародної конф., 22-23 травня 2003 р. – Дрогобич: Коло, 2003. – С. 281-287.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-11-08

Як цитувати

Мазур, В., & Рябцев, С. (2010). Особливості формування здорового способу життя учнів основної школи на основі аналізу їх психолого-педагогічної характеристики. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%p