Формування позитивного ставлення до власного здоров'я у дітей старшого дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%25pКлючові слова:
здоров’я, здоровий спосіб життя, компетентність в сфері здоров’я, методи навчання та виховання, вправляння, звичка, валеологічне розвивальне середовище.Анотація
У статті розглядається проблема формування позитивного ставлення до власного здоров’я у дітей старшого дошкільного віку. Пропонуються шляхи удосконалення методів роботи з означеної проблеми у практиці роботи дошкільних навчальних закладів.
Посилання
Валеологія / [упорядкув. Л.П. Гаврилюк, Р.Л. Мацьопа]. – Чернівці: ЧНУ, 2001. – 19 с.
Волкова С.С. Азбука здоров’я в початковій школі / С.С.Вол кова // І Всеукраїнська науково-практична конференція “Здоров’я та освіта”. – Львів, 1993. – Ч.1. – С.66-68.
Горащук В. Здоров’я учнів. Від чого воно залежить? / В.Горащук // Рідна школа. – 1998. – №1. – С. 70-74.
Денисенко Н.Ф. Впровадження програми з валеології / Н.Ф. Денисенко // Дошк. виховання. – 1998. – №9. – С. 7-8.
Российская педагогическая энциклопедия: В 2 т. – М.: Изд-во БРЭ, 1994-1995.
Рубинштейн С.Л. О воспитании привычек у детей / С.Л. Рубинштейн. – М.: Педагогика,1996.–150 с.
Формування здорового способу життя: навч. посібник для слухачів курсів підвищ. кваліфікації / О.Яременко, О.Вакуленко, Л.Жаліло та ін. – К.: Укр. Інститут соціальних досліджень, 2000. – 232 с.