Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до виховання ЗСЖ молодших школярів на засадах гендерного підходу
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%25pКлючові слова:
освіта, підготовка, учитель, модель, спецкурс, гендерний підхід.Анотація
У статті розкриті особливості впровадження у навчальний процес вищих навчальних закладів моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів на засадах гендерного підходу.
Посилання
Бабанский Ю. К. Педагогика: учебное пособие [для студентов педагогических институтов] / Ю. К. Бабанский, В.А. Сла стенин, Н. А. Сорокин. – М.: Просвещение, 1988. – С. 129.
Бобкин А.И. Некоторые вопросы организации профессиональной подготовки студентов на факультетах физического воспитания // Основы профессионального мастерства учителя физической культуры: Тез. докл. Всесоюз. науч. конф. (14–16 сент. 1976 г.). – Ульяновск, 1976. – С. 76–77.
Горащук В. П. Формирование культуры здоровья школьников (теория и практика) / В. П. Горащук. – Луганск: Альма-матер, 2003. – 376 с.
Гринькова М. В. Методика викладання валеології: навч.-метод. посібник / М. В. Гринькова. – Полтава: АСМІ. – 2003. – 220 с.
Заікін А.В. Інноваційні підходи до підготовки спеціалістів з фізичної культури // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. – Випуск 55. Серія: педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт: Збірник у 2-х т. – Чернігів: ЧДПУ, 2008. – № 55. – Т.1. – С.160-163.