Дослідження рівня розуміння підлітками основ здорового способу життя
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%25pКлючові слова:
здоровий спосіб життя, гуманізація системи навчання і виховання, просвітницька робота.Анотація
У статті подані матеріали дослідження рівня розуміння підлітками основ здорового способу життя, як необхідність збереження здоров’я і запобігання його руйнації, що потребує всебічного і комплексного вивчення усіх можливих форм впровадження в систему освіти.
Посилання
Гріневич І.І. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / І.І. Гріневич // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. – Ніжин,
– № 1. – С. 92–99.
Жабокрицька О.В. Самопізнання як засіб виховання у підлітків основ здорового способу життя / О.В. Жабокриць ка // Наукові записки. – Вип. 45. Ч. І. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2002. – С. 129–134.
Копельчук Я.В. Виховання в учнівської молоді здорового способу життя / Я.В. Копельчук // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. – Ніжин, 2002. – № 3. – С. 92–93.
Кузьменко В.Ю. Проблеми самоактуалізації особистості в контексті виховання здорового способу життя / В.Ю. Кузьменко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. праць. Книга I. – К., 2002. – С. 153–158.
Фесюк О.П. Самооцінка школярами власної вихованості і культури здоров’я // Актуальні проблеми оздоровчої фізичної культури, фізичної реабілітації та валеології у сучасних умовах / О.П. Фесюк // Збірник наукових праць. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 1999. – С. 32–36.